Oralsex. Modtager i? Giver i? Eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg giver kun, da kæresten ikke vil give mig.... typisk synes jeg desværre.

Hvorfor vil han ikke? Jeg tror aldrig jeg har mødt en der ikke ville.. Hmm

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg giver rigtig tit og spontant. Manden her hjemme vil ikke give, da han mener at min fisse er grim. Jeps det var de ord jeg fik at vide

Tarvelig mand du har dig.. Jeg havde nok nægtet ham at få noget som helst indtil han kunne tale pænt

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg giver kun, da kæresten ikke vil give mig.... typisk synes jeg desværre.

Det er jo egentlig en enormt sexistisk holdning at have.. Jeg synes du skal snakke med din kæreste om, hvad problemet egentlig er, og hvorfor han kun er interesset i oralsex den ene vej.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Giver kun da det altid har været sådan. Min mand har prøvet et par gange men tror ik han bryder sig om det og vil så hellere undvære det. Har det nok selv lidt svært med det og forstår egentligt godt hvis nogle mænd har det svært med det. Altså kvinder menstruerer og har måske født børn hvor mænd trods alt kun tisser fra deres. Der er ligeesom en forskel på hvor tiltrækkende det virker. Det bliver nemt langt fra sexuelt ophidsende hvis man gennemtænker det nærmere.

Måske bryder din mand sig ikke om det, fordi han kan mærke at du selv ikke har det godt med det. Det betyder enormt meget at man kan mærke, at ens partner giver sig hen og kan lide det man gør. Så synes måske du skal arbejde lidt med dit syn på kvinders seksualitet, hvis det er dér den trykker. Og ja, snak med din mand! Har han samme syn på tingene som dig? Eller vil han være mere åben og eksperimenterende hvis du også er det? 
I øvrigt synes jeg det er mega ærgerligt at du nævner menstruation og fødsel i forbindelse med kvindekønnet, for ja, vi menstruerer og føder børn, men det er jo bare en del af det at være kvinde. Det ændrer ikke på, at kvinder er lige så seksuelle væsener som mænd, og det er efter min mening rimelig gammeldags at fremhæve menstruation og fødsel som noget 'urent'. Det er jo ikke sådan, at man ligger og bløder - eller føder - mens akten er i gang (nogen gør måske, jeg skal ikke kunne sige hvad folk har af fetishes). Og for at være helt ærlig smager fisse bedre end sæd, selvfølgelig er der nogle faktorer der spiller ind som fx hvad der er blevet spist osv, men helt generelt synes jeg det forholder sig sådan.

Så se at få fyret op under din mand! Og hvis han/du/I så bare helt grundlæggende har et problem med kvindelige kønsdele, så må I jo tage den derfra. Men de er altså ikke så farlige 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Jeg har erfaret at der åbenbart er kvinder der ikke vil have oralsex af forskellige grunde, blokerende tanker om hygiejne og lign.

for mig er det typisk ved oralsex at jeg får orgasme(r) så for mig ville det være frygteligt at undvære  

så bare for nysgerrighedens skyld. Stem stem stem  

Jeg både giver og jeg modtager

Samme gør minkæreste...vi er næsten i 69'er hver eneste gang-  det er mega lækkert!

Anmeld Citér

4. februar 2017

Anonym

Måske bryder din mand sig ikke om det, fordi han kan mærke at du selv ikke har det godt med det. Det betyder enormt meget at man kan mærke, at ens partner giver sig hen og kan lide det man gør. Så synes måske du skal arbejde lidt med dit syn på kvinders seksualitet, hvis det er dér den trykker. Og ja, snak med din mand! Har han samme syn på tingene som dig? Eller vil han være mere åben og eksperimenterende hvis du også er det? 
I øvrigt synes jeg det er mega ærgerligt at du nævner menstruation og fødsel i forbindelse med kvindekønnet, for ja, vi menstruerer og føder børn, men det er jo bare en del af det at være kvinde. Det ændrer ikke på, at kvinder er lige så seksuelle væsener som mænd, og det er efter min mening rimelig gammeldags at fremhæve menstruation og fødsel som noget 'urent'. Det er jo ikke sådan, at man ligger og bløder - eller føder - mens akten er i gang (nogen gør måske, jeg skal ikke kunne sige hvad folk har af fetishes). Og for at være helt ærlig smager fisse bedre end sæd, selvfølgelig er der nogle faktorer der spiller ind som fx hvad der er blevet spist osv, men helt generelt synes jeg det forholder sig sådan.

Så se at få fyret op under din mand! Og hvis han/du/I så bare helt grundlæggende har et problem med kvindelige kønsdele, så må I jo tage den derfra. Men de er altså ikke så farlige 

Jamen du har ret i jeg har et akavet syn på kvinders seksualitet. Jeg føler ik vi har samme "ret" til den som mænd. Det virker fjollet hvis vi går op i vores seksualitet og lidt ulækkert mens mandens behov er vigtigt. Ved ik hvorfor jeg tænker sådan. Og ja jeg vil ik ha en mand dernede fordi jeg har født hans 3 børn, har et fjerde på vej inden for kort tid og han har været med til fødslerne. Måske hvis jeg var ung og ik havde født endnu men ja har det svært med kvindekønnet og inden jeg fik børn var jeg slet ikke bekendt med oralsex på en kvinde. Har luftet mine tanker for min mand og han har som også prøvet det men jeg får intet ud af det fordi jeg tænker på han nok ik synes om det. Han svarer eller kommenterer ik rigtigt på min indstilling til det og det har jeg svært ved at tolke på. Og ka ik li at snakke sex da jeg syns det er så personligt og pinligt at gå op i som kvinde så jeg tænker udelukkende på ham og hans behov i vores sexliv og har så mit individuelle sexliv men ja syns grundlæggende det er pinligt at ville sex som kvinde og selvom jeg godt ved det er forkert at tænke sådan sidder det dybt i mig. Måske kommer det fra min mor der aldrig har udtrykt sig positivt om sex. Hun har altid givet indtryk af og gør det stadig at det er noget for mænd og siden jeg var 5 år har hun heller ik haft noget intimt forhold til en mand. Jeg er 37 år nu. Men jo gir dig ret i det du skriver og er enig men det er så svært at ændre på noget der er så stor en del af en og når ens opfattelse af egen seksualitet er så skamfuld.

Anmeld Citér

25. maj 2017

Anonym

Både giver og modtager.  Men modtager nok mere end jeg giver da min mand elsker at slikke og det tænder ham helt vildt og det tænder mig at det tænder ham så det er jo win win  og han er fantastisk til det 

Han er ligeglad med om jeg er glat, nyvasket eller ej De sidste par år er han også begyndt med at slikke numsen  Det gør ikke rigtig noget for mig. Men han sys det er pivfrækt

69'eren er ret populær herhjemme 

vi har været sammen i 12 år og er stadig lige så tosset med hinanden den dag vi mødte hinanden. 

Jeg er næsten altid glat. Manden er helt naturlig 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Både giver og modtager.  Men modtager nok mere end jeg giver da min mand elsker at slikke og det tænder ham helt vildt og det tænder mig at det tænder ham så det er jo win win  og han er fantastisk til det 

Han er ligeglad med om jeg er glat, nyvasket eller ej De sidste par år er han også begyndt med at slikke numsen  Det gør ikke rigtig noget for mig. Men han sys det er pivfrækt

69'eren er ret populær herhjemme 

vi har været sammen i 12 år og er stadig lige så tosset med hinanden den dag vi mødte hinanden. 

Jeg er næsten altid glat. Manden er helt naturlig 

Har vi samme kæreste? 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Jamen du har ret i jeg har et akavet syn på kvinders seksualitet. Jeg føler ik vi har samme "ret" til den som mænd. Det virker fjollet hvis vi går op i vores seksualitet og lidt ulækkert mens mandens behov er vigtigt. Ved ik hvorfor jeg tænker sådan. Og ja jeg vil ik ha en mand dernede fordi jeg har født hans 3 børn, har et fjerde på vej inden for kort tid og han har været med til fødslerne. Måske hvis jeg var ung og ik havde født endnu men ja har det svært med kvindekønnet og inden jeg fik børn var jeg slet ikke bekendt med oralsex på en kvinde. Har luftet mine tanker for min mand og han har som også prøvet det men jeg får intet ud af det fordi jeg tænker på han nok ik synes om det. Han svarer eller kommenterer ik rigtigt på min indstilling til det og det har jeg svært ved at tolke på. Og ka ik li at snakke sex da jeg syns det er så personligt og pinligt at gå op i som kvinde så jeg tænker udelukkende på ham og hans behov i vores sexliv og har så mit individuelle sexliv men ja syns grundlæggende det er pinligt at ville sex som kvinde og selvom jeg godt ved det er forkert at tænke sådan sidder det dybt i mig. Måske kommer det fra min mor der aldrig har udtrykt sig positivt om sex. Hun har altid givet indtryk af og gør det stadig at det er noget for mænd og siden jeg var 5 år har hun heller ik haft noget intimt forhold til en mand. Jeg er 37 år nu. Men jo gir dig ret i det du skriver og er enig men det er så svært at ændre på noget der er så stor en del af en og når ens opfattelse af egen seksualitet er så skamfuld.

Der er intet skamfuldt over st kunne lide sex. Og faktisk fratager du din mand (og dig selv) en glæde. Jeg synes næsten det fedeste ved mit sexliv er at kunne give. Og den glæde ser jeg også den anden vej når han giver. Andre kan godt lide at gør deres kære glade og tilfredse - det gælder jo sikkert også din mand. Han acceptere nok bare af du ikke kan slappe af. 

Du er jo ikke så gammel - vil du virkelig leve til 90 år eller hvad du bliver,  uden at gør noget dlr et mere afslappet forhold til sex. Du siger selv dit syn er gået i arv... hvad med dine børn. De ser jo også st du tænker kvinder er ulækre hvis de fokuserer på et sexliv osv. Og tilfredsstillelse af egne behov. ... og er det kun i forhold kl sex du ikke står op for egne behov. 

Jeg ville tale med en sexolog.

held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.