Anonym skriver:
Giver kun da det altid har været sådan. Min mand har prøvet et par gange men tror ik han bryder sig om det og vil så hellere undvære det. Har det nok selv lidt svært med det og forstår egentligt godt hvis nogle mænd har det svært med det. Altså kvinder menstruerer og har måske født børn hvor mænd trods alt kun tisser fra deres. Der er ligeesom en forskel på hvor tiltrækkende det virker. Det bliver nemt langt fra sexuelt ophidsende hvis man gennemtænker det nærmere.
Måske bryder din mand sig ikke om det, fordi han kan mærke at du selv ikke har det godt med det. Det betyder enormt meget at man kan mærke, at ens partner giver sig hen og kan lide det man gør. Så synes måske du skal arbejde lidt med dit syn på kvinders seksualitet, hvis det er dér den trykker. Og ja, snak med din mand! Har han samme syn på tingene som dig? Eller vil han være mere åben og eksperimenterende hvis du også er det?
I øvrigt synes jeg det er mega ærgerligt at du nævner menstruation og fødsel i forbindelse med kvindekønnet, for ja, vi menstruerer og føder børn, men det er jo bare en del af det at være kvinde. Det ændrer ikke på, at kvinder er lige så seksuelle væsener som mænd, og det er efter min mening rimelig gammeldags at fremhæve menstruation og fødsel som noget 'urent'. Det er jo ikke sådan, at man ligger og bløder - eller føder - mens akten er i gang (nogen gør måske, jeg skal ikke kunne sige hvad folk har af fetishes). Og for at være helt ærlig smager fisse bedre end sæd, selvfølgelig er der nogle faktorer der spiller ind som fx hvad der er blevet spist osv, men helt generelt synes jeg det forholder sig sådan.
Så se at få fyret op under din mand! Og hvis han/du/I så bare helt grundlæggende har et problem med kvindelige kønsdele, så må I jo tage den derfra. Men de er altså ikke så farlige 
Anmeld
Citér