Oralsex. Modtager i? Giver i? Eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver og modtager i oralsex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

35.457 visninger
58 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har erfaret at der åbenbart er kvinder der ikke vil have oralsex af forskellige grunde, blokerende tanker om hygiejne og lign.

for mig er det typisk ved oralsex at jeg får orgasme(r) så for mig ville det være frygteligt at undvære  

så bare for nysgerrighedens skyld. Stem stem stem  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har erfaret at der åbenbart er kvinder der ikke vil have oralsex af forskellige grunde, blokerende tanker om hygiejne og lign.

for mig er det typisk ved oralsex at jeg får orgasme(r) så for mig ville det være frygteligt at undvære  

så bare for nysgerrighedens skyld. Stem stem stem  

Begge dele, det er dog først som voksen jeg er "tryg" ved at modtage. 

Jeg har en veninde, som har været sammen med sin mand i 12 år, og som kun giver oralsex med kondom på

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Begge dele, det er dog først som voksen jeg er "tryg" ved at modtage. 

Jeg har en veninde, som har været sammen med sin mand i 12 år, og som kun giver oralsex med kondom på

Jeg tror jeg ville synes det var mærkeligt at have et kondom i munden 

men det er sjovt så forskelligt det er og hvad man fungerer med. Mit sexdrive er alt for spontant til at bruge tid på tanker om kondomer, hvornår han var i bad sidst  - eller jeg var, osv.  

min egen kærester siger at han aldrig før har ville give oralsex efter han var kommet i en pige og heller ikke hvis hun ikke LIGE var trådt ud af badet.. Men han gør det med mig på alle tidspunkter - heldigvis  han siger det gør en stor forskel at han kan se hvor godt det virker, og derfor har han mere lyst til det, og tænker derfor ikke så meget på alt det andet. 

Jeg synes det er fantastisk bare at gøre præcis hvad man har lyst til, helt uden blokeringer.. (Jeg har også haft blokeringer førhen fordi jeg ikke turde tale om sex og lyster) Nogengange tænker man da bagefter at det måske var knapt så lækkert. Men så længe det var lækkert i situationen, så er jeg mega ligeglad 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Jeg gør det kun på min mand hvis han er helt nyvasket... han ved det, og han 'hentyder' når han lige har været i bad og han er endda altid pænt barberet  Han gør det heller ikke på mig med mindre jeg er nyvasket, og det synes jeg er helt fint.

Han er endda begyndt at tilføje lidt honning for at forsøde oplevelsen 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg gør det kun på min mand hvis han er helt nyvasket... han ved det, og han 'hentyder' når han lige har været i bad og han er endda altid pænt barberet  Han gør det heller ikke på mig med mindre jeg er nyvasket, og det synes jeg er helt fint.

Han er endda begyndt at tilføje lidt honning for at forsøde oplevelsen 

Honning? Sjovt 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Vi har faktisk mere eller mindre aldrig oralsex. Altså det er da sket et par gange, men det er sjældent. Tror min kæreste og jeg er ret kedelige når det kommer til sex, der går ret hurtigt "vane" i det, hvilket selvfølgelig på sin vis er ærgerligt
Jeg har ikke noget i mod at give det, tror jeg er lidt mere tilbageholden med at få det, fordi jeg er ret selvbevidst omkring om der er rent nok dernede. Så jeg vil helst ikke selv have det, medmindre jeg næsten lige har været i bad.

Men jeg ville gerne være bedre til at lægge op til at give det, synes bare det, af en eller anden grund, er svært at tage initiativ til.

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har faktisk mere eller mindre aldrig oralsex. Altså det er da sket et par gange, men det er sjældent. Tror min kæreste og jeg er ret kedelige når det kommer til sex, der går ret hurtigt "vane" i det, hvilket selvfølgelig på sin vis er ærgerligt
Jeg har ikke noget i mod at give det, tror jeg er lidt mere tilbageholden med at få det, fordi jeg er ret selvbevidst omkring om der er rent nok dernede. Så jeg vil helst ikke selv have det, medmindre jeg næsten lige har været i bad.

Men jeg ville gerne være bedre til at lægge op til at give det, synes bare det, af en eller anden grund, er svært at tage initiativ til.

Virkelig? Du skal da bare gøre det. Jeg tror ingen mænd nogensinde vil takke nej  

den anden dag var vi på vej i seng, hsvde slukket lys og var på vej fra badeværelset til soveværelset. da vi nåede gangen, stoppede jeg ham, gik ned på knæ og tog hans boxershorts væk og gik i gang. Han var selvfølgelig ikke tændt til at starte med, men der gik ca 15sek, så var han mere end klar  

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Jeg ELSKER at give. Og jeg ELSKER at modtage. Men det har taget mig en del tid at "lære" at det er ok at modtage. Der gik vidst et halvt år fra jeg først mødte min kæreste, til at han rent faktisk kunne få mig til at komme med oralsex - for selvom han gjorde alt det rigtige, sagde min hjerne bare fra. Den skulle ligesom overbevises om at han ikke bare ville udnytte mig-agtigt. Nu kan jeg så til gengæld slet ikke undvære det Kan på ingen måde få orgasme ved alm samleje, så der skal hænder eller tunge til

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Både gir og modtager, men modtager nok meget  mer end jeg gir  min mand elsker at give og jeg tager glad i mod 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Både giver og modtager. 

Min mand elsker hvis mit skridt smager af (undskyld mit franske) fisse, når han slikker mig. Behøver ikke nødvendigvis at være total clean og nyvasket som-i-lige-kommet-ud-af-badet.. han elsker oralsex, næsten mere som giver end modtager.

Jeg giver oralsex hvis jeg ved den er ren og nyfriseret, hvilket den dog er for det meste :-D 

Han tænder totalt på jeg sutter ham, og gerne med store mængde spyt, som jeg leger med. Tanken om at jeg tager flere på samme tid, er for ham og mig, så fræk! Jeg kan tage ham helt til roden, og sluger også gerne - dog ikke en favoritting, kan ikke fordrage smagen :-P 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.