Oralsex. Modtager i? Giver i? Eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2017

Anonym

Jeg både giver og modtager glædeligt.

Lige pt har jeg en fast bv som tænder rigtig meget på at slikke (og synes jeg smager godt nyvasket eller ej). Og så er han jo godt til det

Han vil også meget gerne slikke min numse når vi har anal sex, og har gjort det et par gange. Men det synes jeg nu er lidt underligt.

Jeg er også ret vild med at sutte. Særligt hvis han tager fat i mit hår og styrer mit hoved/presser sig så langt ind han kan komme, det synes jeg er pivfrækt!

Generelt har han og jeg bare virkelig god sex, og tænder på meget af det samme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Giver kun da det altid har været sådan. Min mand har prøvet et par gange men tror ik han bryder sig om det og vil så hellere undvære det. Har det nok selv lidt svært med det og forstår egentligt godt hvis nogle mænd har det svært med det. Altså kvinder menstruerer og har måske født børn hvor mænd trods alt kun tisser fra deres. Der er ligeesom en forskel på hvor tiltrækkende det virker. Det bliver nemt langt fra sexuelt ophidsende hvis man gennemtænker det nærmere.

Ej, men langt de fleste ting er altså ikke så seksuelt ophidsende hvis man tænker nærmere over det.  Prøv at overvej hvor mange bakterier vores munde også indeholder i forhold til kys og tanken om at nogle har guffet makrelsalat eller karrysild er heller ikke just ophidsende i mit hoved. Tissemænd har nakkeost og generelt nok bare lidt gammel tis her eller der, kvinder menstruerer og har udflåd og føder børn, numser skider vi ud af.... nogle gange skal man bare ikke overtænke visse ting og bare nyde det gode i livet som det er!

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Ej, men langt de fleste ting er altså ikke så seksuelt ophidsende hvis man tænker nærmere over det.  Prøv at overvej hvor mange bakterier vores munde også indeholder i forhold til kys og tanken om at nogle har guffet makrelsalat eller karrysild er heller ikke just ophidsende i mit hoved. Tissemænd har nakkeost og generelt nok bare lidt gammel tis her eller der, kvinder menstruerer og har udflåd og føder børn, numser skider vi ud af.... nogle gange skal man bare ikke overtænke visse ting og bare nyde det gode i livet som det er!

Præcis ��

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Giver kun da det altid har været sådan. Min mand har prøvet et par gange men tror ik han bryder sig om det og vil så hellere undvære det. Har det nok selv lidt svært med det og forstår egentligt godt hvis nogle mænd har det svært med det. Altså kvinder menstruerer og har måske født børn hvor mænd trods alt kun tisser fra deres. Der er ligeesom en forskel på hvor tiltrækkende det virker. Det bliver nemt langt fra sexuelt ophidsende hvis man gennemtænker det nærmere.

Men hvis man tænker helt ud i de baner, så kan man vel aldrig have sex. Pikken skal jo ligesom derind, og hvis manden finder fissen frastødende pga fødsler og menstruation (som der jo ikke behøver at være skyggen af når man knalder i øvrigt, så hvad er problemet i det?) , kan han da umuligt holde jern på til at gennemføre et alm samleje. 

Hvis jeg følte en pik frastødende, ville jeg i hverfald ikke have sex med den. Det er helt sikkert. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg både giver og modtager glædeligt.

Lige pt har jeg en fast bv som tænder rigtig meget på at slikke (og synes jeg smager godt nyvasket eller ej). Og så er han jo godt til det

Han vil også meget gerne slikke min numse når vi har anal sex, og har gjort det et par gange. Men det synes jeg nu er lidt underligt.

Jeg er også ret vild med at sutte. Særligt hvis han tager fat i mit hår og styrer mit hoved/presser sig så langt ind han kan komme, det synes jeg er pivfrækt!

Generelt har han og jeg bare virkelig god sex, og tænder på meget af det samme.

Det er pudsigt det der med numseslik. Min kæreste gør det også, og det er da fint nok, men det gør ikke rigtig noget for mig hvis han ikke gør andet imens  det er næsten ærgerligt, for han er bare SÅ vild med min bagdel og kan slet ikke lade den være  og fuck hvor er det i grunden skønt 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Samme her, han gør det virkelig meget! Og han er freaking fantastisk til det 

Samme her, 6 år sammen  and still going strong 

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Aristocats skriver:

Smiler.. Ja du har helt sikkert ret. Er nok lidt gammeldags hvad angår sex. Syns bare oralsex for mænd og kvinder er to vidt forskellige ting og jeg ville heller aldrig indvilge i analsex og vil derfor ik udsætte min mand for noget han ik ka li. Men ja du har helt ret. Jeg overtænker det og derfor finder jeg det også selv svært at nyde sex. Det formår jeg kun på egen hånd. Har nok mange blokader for ved da godt det lidt forkert jeg ser sådan på det. Men kvinders kønsdele er ligesom bare mindre attraktive end mænds har jeg altid følt.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Men hvis man tænker helt ud i de baner, så kan man vel aldrig have sex. Pikken skal jo ligesom derind, og hvis manden finder fissen frastødende pga fødsler og menstruation (som der jo ikke behøver at være skyggen af når man knalder i øvrigt, så hvad er problemet i det?) , kan han da umuligt holde jern på til at gennemføre et alm samleje. 

Hvis jeg følte en pik frastødende, ville jeg i hverfald ikke have sex med den. Det er helt sikkert. 

Ja men tror som heller ik der er nogen logik i mit syn på det. Det bare det jeg tænker om det og har da oplevet mænd der vil gi oralsex men jeg ka slet ik li det fordi jeg tænker det må være ulækkert for manden. Men ja det helt sikkert mig der har et problem med mit syn på kvinders kønsdele og kvinders sexualitet. Har heller aldrig fundet reel nydelse ved sex fordi jeg føler det er mandens oplevelse det handler om. Så det nok der mit problem nok ligger.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har erfaret at der åbenbart er kvinder der ikke vil have oralsex af forskellige grunde, blokerende tanker om hygiejne og lign.

for mig er det typisk ved oralsex at jeg får orgasme(r) så for mig ville det være frygteligt at undvære  

så bare for nysgerrighedens skyld. Stem stem stem  

Har aldrig fået orgasme med en mand, det sørger jeg for at få på egen hånd. Selvfølgelig ku det være godt at opleve men ka slet ik slå mine blokeringer fra og har bare vænnet mig til at sex handler om mandens behov og som kvinde må man klare sig selv. Sex ka jo sagtens være både rart og godt uden orgasme så man ka sagtens lære at leve med det og ha et individuelt sexliv og et andet med sin partner.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

Er i så glatte når i giver hinanden oralsex, eller er det lige meget med hår.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.