Oralsex. Modtager i? Giver i? Eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har erfaret at der åbenbart er kvinder der ikke vil have oralsex af forskellige grunde, blokerende tanker om hygiejne og lign.

for mig er det typisk ved oralsex at jeg får orgasme(r) så for mig ville det være frygteligt at undvære  

så bare for nysgerrighedens skyld. Stem stem stem  

Jeg kaster bogstaveligt talt op når jeg giver et BJ. Min kæreste bryder sig ikke om at slikke mig, så vi gør ingen af delene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Anonym

Jeg både giver og modtager.

Dog giver jeg ikke fuldt ud da jeg ikke kan sluge. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Jeg giver rigtig tit og spontant. Manden her hjemme vil ikke give, da han mener at min fisse er grim. Jeps det var de ord jeg fik at vide

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg giver rigtig tit og spontant. Manden her hjemme vil ikke give, da han mener at min fisse er grim. Jeps det var de ord jeg fik at vide

What the freaking fuck?? Jeg havde seriøst aldrig vist mig nøgen foran ham igen. Dvs intet forhold. Shit et slag i hovedet  ej det havde jeg slet ikke kunne arbejde med 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Wow  syns ærlig talt heller ikke fisser er smukke - men come on!   

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Så kunne hans grimme tissemand lide samme mangel, hvis det stod til mig 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

har du nogensinde prøvet det? Eller stopper tanken det fuldstændig så det aldrig kommer på tale? 

Det er muligvis bare fordi jeg er til det, men jeg synes jo virkelig du går glip af noget 

Har prøvet både at give og modtage meget få gange og det er lige (for mig) til at kaste op over ... hvis valget stod mellem oral sex eller ingen overhovedet - for altid ... så kunne de godt rede en seng op i kloster .

Mit hoved blokerer totalt! 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Og peniser er kunstværker eller hvad...?

Tror hurtigt jeg kunne finde er spejl og bede ham om at studere sig selv...

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Og peniser er kunstværker eller hvad...?

Tror hurtigt jeg kunne finde er spejl og bede ham om at studere sig selv...

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym

Giver kun da det altid har været sådan. Min mand har prøvet et par gange men tror ik han bryder sig om det og vil så hellere undvære det. Har det nok selv lidt svært med det og forstår egentligt godt hvis nogle mænd har det svært med det. Altså kvinder menstruerer og har måske født børn hvor mænd trods alt kun tisser fra deres. Der er ligeesom en forskel på hvor tiltrækkende det virker. Det bliver nemt langt fra sexuelt ophidsende hvis man gennemtænker det nærmere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.