Abracadabra skriver:
Det tror jeg oprigtigt, at deres egen forsikring og selvrisiko skal dække. Jeg ville ikke tilbyde at dække det. Hvis jeg blev spurgt, ville jeg sige, at det var mega ærgerligt og ikke kommentere yderligere. Blev jeg spurgt mere direkte, ville jeg gentage, at det var mega ærgerligt, og at det godt nok også er meget dyrt legetøj at have med i børnehave. Jeg ville ikke tilbyde at dække noget.
Ring til jeres forsikringsselskab hurtigst muligt og hør deres vurdering. Hvis de siger, at de gerne vil dække, så er det jo herligt, ellers må det stå for de andre forældres egen regning.
Jeg er enig her!
I vores børnehave, var der en overgang rigtig mange der havde i-plads og Nintendo med, og helt ærlig, så syntes jeg overhovedet ik det er ok, at gi sit barn så dyr en ting med, med mindre man er indstillet på at det altså ka gå i stykker, blive væk osv.
Der var tit problemer med spil der blev væk, noget der gik i stykker osv, og ja det er bare øv bøv, men i sidste ende er det forældrenes ansvar.
Nu er det blevet forbudt at ha sådanne ting med, og det er bare dejligt! Vh stine
Anmeld
Citér