Tattovering på fingrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

BE86

Jeg har denne. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Babilooo

Rauw skriver:

Hvad er der i vejen med at være proletar?  Vi kan jo ikke allesammen tilhører overklassen og eje vores eget hus og bil! 

Det har du ret i 

men det sender et signal. ... om man vil det eller ej. Der er jobs man ikke får med en sådan tatovering.

Anmeld Citér

13. november 2016

2babygirls

Rauw skriver:

Hvad er der i vejen med at være proletar?  Vi kan jo ikke allesammen tilhører overklassen og eje vores eget hus og bil! 

hahaha! præcist! 

Anmeld Citér

13. november 2016

MorTil3+

Smølfine123 skriver:

Ville aldrig gøre det. Jeg sidder ofte med ved rekrutteringer og der er en del job man i hvert fald fraskriver sig. 

Det virker i mime øjne lidt for proletaragtigt. Sorry men det er min mening. 

Så må du da virkelig tænke dit om mig, for jeg har rimelig mange og de er fordelt på hele kroppen bla hænder og ansigt. Men vi ejer nu vores eget hus og 2 biler, har 3 børn og vi mangler bestemt ikke noget. Så vil jeg sq skide de job et stykke, hvis man er så snæversynet og ikke kan se bort fra udseendet.

Anmeld Citér

13. november 2016

Muhmi

Smølfine123 skriver:

Det har du ret i 

men det sender et signal. ... om man vil det eller ej. Der er jobs man ikke får med en sådan tatovering.

Er lidt nysgerrig.. Og især når du bruger ordet proletar..

Hvilke jobs fraskriver man sig..?

Nu er jeg tatoveret op og ned af benene og har også mange andre steder på kroppen og jeg har da både arbejdet i butik (korte bukser/nederdel om sommeren) og som social og sundhedshjælper, igen med korte bukser om sommeren (så flere sygeplejersker med tatoveringer op og ned af armene og én faktisk også i ansigtet) Lige nu er jeg igang med at uddanne mig til folkeskolelærer og der har jeg intet hørt om at man ikke må have tatoveringer.
Men er disse så proletarjobs i dine øjne eller er det sådan noget som superduper advokat du tænker man nok ikke lige kan blive, med en tatovering på hånden?

Anmeld Citér

13. november 2016

Babilooo

Muhmi skriver:

Er lidt nysgerrig.. Og især når du bruger ordet proletar..

Hvilke jobs fraskriver man sig..?

Nu er jeg tatoveret op og ned af benene og har også mange andre steder på kroppen og jeg har da både arbejdet i butik (korte bukser/nederdel om sommeren) og som social og sundhedshjælper, igen med korte bukser om sommeren (så flere sygeplejersker med tatoveringer op og ned af armene og én faktisk også i ansigtet) Lige nu er jeg igang med at uddanne mig til folkeskolelærer og der har jeg intet hørt om at man ikke må have tatoveringer.
Men er disse så proletarjobs i dine øjne eller er det sådan noget som superduper advokat du tænker man nok ikke lige kan blive, med en tatovering på hånden?

Stort set alle akademiker job. 

Men der vil bestemt også være job som sælger i butik, tjener, tandplejeassistent eller andet hvor arbejdsgiver vil kigge en ekstra gang, hvis man har tatoveringer op af benet eller synlige i ansigtet på hænder eller halsen. Jeg tror heller ikke man får job i menu eller Irma hvis man har tatoes i ansigtet.

Det samme hvis man har "udvidelses" ørering.. dem hvor man laver kæmpe huller i øreflippen, med en ring ser følger kanten rundt.

Man kan synes det er snævertsynet - jeg siger blot at folk lægger mærke til det som arbejdsgiver og kunder.

Anmeld Citér

13. november 2016

lineog4

Smølfine123 skriver:

Stort set alle akademiker job. 

Men der vil bestemt også være job som sælger i butik, tjener, tandplejeassistent eller andet hvor arbejdsgiver vil kigge en ekstra gang, hvis man har tatoveringer op af benet eller synlige i ansigtet på hænder eller halsen. Jeg tror heller ikke man får job i menu eller Irma hvis man har tatoes i ansigtet.

Det samme hvis man har "udvidelses" ørering.. dem hvor man laver kæmpe huller i øreflippen, med en ring ser følger kanten rundt.

Man kan synes det er snævertsynet - jeg siger blot at folk lægger mærke til det som arbejdsgiver og kunder.

En af de "akademikere" jeg har størst respekt for lige i øjeblikket er alenkær og hans tanker om inklusion. Han har da store tatoveringer op af armene og bliver vist booket både her og der - tænker den tankegang er rimelig konservativ og ude af trit med verdenen. 

Har selv været med til at ansætte lederenog akademikere på uni - og har aldrig hørt nogle nævne tatoveringer eller for den sags skyld deres udseende men i aller højeste grad deres karisma, deres ord og deres evner. 

Anmeld Citér

13. november 2016

"Anarkisten"

Benjamins'mor skriver:

Forresten, jeg gik i klasse med en der havde det, og den mistede rigtigt hurtigt farve fordi den hurtigt blev slidt. 

Var det på indvendig side?

Anmeld Citér

13. november 2016

Zelinasmor

Proletar? Hold da fast.  Jeg har mange tatoveringer. Bl.a 6 på fingrene. (Et f for min forlovede) en lille fugl og et bur, kvindetegnet, en blomst og en sløjfe. Har både arbejdet butik og som pædagog. Jeg er det mest åbne og kærlige menneske du møder. Og så er jeg ganske ufarlig  

Anmeld Citér

13. november 2016

"Anarkisten"

Smølfine123 skriver:

Ville aldrig gøre det. Jeg sidder ofte med ved rekrutteringer og der er en del job man i hvert fald fraskriver sig. 

Det virker i mime øjne lidt for proletaragtigt. Sorry men det er min mening. 

Okay...ja, det var da noget af er stempel  Jeg ved hvad du mener og har bestemt også tænkt over det. Ikke at jeg på nogen måde er enig med dig, men ved hvordan nogle mennesker har det med "pynt på kroppen". 

Personligt, så er jeg bedøvende ligeglad med hvad andre mennesker tænker om mig og de valg jeg tager og i min branche, vil det næppe være et problem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.