Tattovering på fingrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
54 svar
123 synes godt om
13. november 2016

"Anarkisten"

Nogen der har det?

Har brændt mig lidt varm på sådan en tusch på indvendig finger. Nogen der har erfaring med det og vil dele? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Benjamins'mor

"Anarkisten" skriver:

Nogen der har det?

Har brændt mig lidt varm på sådan en tusch på indvendig finger. Nogen der har erfaring med det og vil dele? 

Jeg har ikke en, men har selv en drøm om at få et lille hjerte indvendigt på 2 fingre med børnenes forbogstaver. Men har hørt det er ulovligt at få lavet. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Jeg har ikke en, men har selv en drøm om at få et lille hjerte indvendigt på 2 fingre med børnenes forbogstaver. Men har hørt det er ulovligt at få lavet. 

Forresten, jeg gik i klasse med en der havde det, og den mistede rigtigt hurtigt farve fordi den hurtigt blev slidt. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Babilooo

Ville aldrig gøre det. Jeg sidder ofte med ved rekrutteringer og der er en del job man i hvert fald fraskriver sig. 

Det virker i mime øjne lidt for proletaragtigt. Sorry men det er min mening. 

Anmeld Citér

13. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Benjamins'mor skriver:

Det er rigtig nok at det er ulovligt, men de fleste steder, som jeg kender til, tager ikke så nøje på det. Har selv lige fået en tatovering bag øret, selvom det egentlig ikke er tilladt.

Anmeld Citér

13. november 2016

"Anarkisten"

Benjamins'mor skriver:

Min "plan" er at få begge mine ungers stjernetegn på én af mine fingre. Indvendigt, så det trods alt ikke er så synligt. Det er vel egentlig heller ikke lovligt, men der er vist ret mange tatovører der gør det alligevel 

Jeg har allerede kontakt til er par stykker og der var ikke noget problem for dem

Anmeld Citér

13. november 2016

MorTil3+

"Anarkisten" skriver:

Nogen der har det?

Hva er det du vil vide?? Jeg har både på hænder og ansigt som jo ikke er lovligt men kender ikke nogen tatovører der tager det så højtideligt. Og ja på hænderne falmer de lidt i farven hvis de er på slidfladerne hvis man kan kalde det, det, men så kan man jo bare få farvet dem op. Den her har jeg haft i mange år og den er aldrig blevet farvet op. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2016

2babygirls

"Anarkisten" skriver:

Nogen der har det?

Jeg har et pink hjerte under min vielsesring som jeg fik lavet i sommers. 

Anmeld Citér

13. november 2016

lilledittemor

Jeg har et T for min mand på fingeren. Den er ulovlig, men det er ikke svært at finde en tatovør som vil lave den. Jeg har også en bagved øret.

Mht. at have den på siden af fingeren, så vil de fleste tatovører (med respekt for sig selv) fraråde det, da det SÅ hurtigt bliver slidt og grim..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2016

Rauw

Smølfine123 skriver:

Ville aldrig gøre det. Jeg sidder ofte med ved rekrutteringer og der er en del job man i hvert fald fraskriver sig. 

Det virker i mime øjne lidt for proletaragtigt. Sorry men det er min mening. 

Hvad er der i vejen med at være proletar?  Vi kan jo ikke allesammen tilhører overklassen og eje vores eget hus og bil! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.