Sygemeldt - skal jeg bare være hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvis din læge ligefrem mener det ikke er nok med en deltids sygemelding, så skulle man jo også mene at det var så voldsomt at du netop ikke kunne rende rundt og lave alle de hyggelige ting. Også mht dig selv og din krop - har den rent faktisk godt af at du er ude og er aktiv?

Selvfølgelig er det trist for dine børn, men hvis man bliver sygemeldt kan man jo ikke bare tilsidesætte ens grund til sygdom fordi ungerne synes det er kedeligt at man ligger på sofaen.

Så må manden være lidt ekstra på i graviditeten, du vender jo tilbage igen på fuldt kraft når du har født tænker jeg.

Jeg har også måttet sande, at der ikke kommer til at ske det vilde i ferien. Min krop skaber sig helt vildt! Igår måtte jeg på hospitalet med styrtblødning - dette på trods af, at vi bare lå og hyggede i sofaen alle fire

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har også måttet sande, at der ikke kommer til at ske det vilde i ferien. Min krop skaber sig helt vildt! Igår måtte jeg på hospitalet med styrtblødning - dette på trods af, at vi bare lå og hyggede i sofaen alle fire

Åhh stakkels dig. Pas på dig selv og tag imod alt den hjælp du kan få! 

Ungerne skal nok få en fin ferie, selvom den bliver anderledes end den plejer. 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Åhh stakkels dig. Pas på dig selv og tag imod alt den hjælp du kan få! 

Ungerne skal nok få en fin ferie, selvom den bliver anderledes end den plejer. 

Ja, det ved jeg godt! Er bare så ked af, at jeg er så dårlig til at være gravid tilgengæld får jeg de skønneste unger, så når bettefisen en dag kommer ud, så har det jo været det hele værd

Tusind tak for omsorgen <3

Anmeld Citér

17. oktober 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja, det ved jeg godt! Er bare så ked af, at jeg er så dårlig til at være gravid tilgengæld får jeg de skønneste unger, så når bettefisen en dag kommer ud, så har det jo været det hele værd

Tusind tak for omsorgen <3

Jeg er med dig, det er røvsygt for at sige det virkelig pænt! Jeg har i denne weekend haft to rimelig gode dage, for første gang i 10 uger. I dag not so much :/ 

men ja når der kommer de lækreste unger ud af det, så må man tage det med, det skal nok opveje det her i sidste ende

Anmeld Citér

17. oktober 2016

MorDk

Ja det vil jeg i den grad mene er det samme og måske endda værre hvis jeg vidste en kollega var syg med stress, men så personen i biografen og alle mulige andre steder. Det giver slet ikke mening i mit hoved. 

Har du prøvet at have stress? 

Har du været ned med stress og måtte sygemeldes? 

Nogle med stress har netop brug for at komme ud og gøre "noget andet" Andre isolerer sig derhjemme og kommer ikke ud, hvilket kan gøre stressen endnu værre. 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Loa

Anonym skriver:

Hold da fest! Nej så skal du nok virkelig lægge den dårlige samvittighed til side og slappe helt af!

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Stakkels dig... God bedring... Pas på dig selv...

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hold da fest! Nej så skal du nok virkelig lægge den dårlige samvittighed til side og slappe helt af!

Ja, sådan er livet åbenbart. Var lige til læge i dag, for at få taget doubletesten til nakkefoldsscanningen. Hun sagde, at jeg ikke skulle gå og forestille mig at skulle tilbage på job foreløbig

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Stakkels dig... God bedring... Pas på dig selv...

Mange tak Jeg gør hvad jeg kan!

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Miti's mama

En bif tur ville jeg synes er helt ok. Er selv lige blevet sygemeldt med bækkenløsning, og den slags kan man sagtens. Jeg har et job hvor jeg går/står konstant og med mange trapper i bygningen, så det blev også en langtidssygemelding.

Men hvis jeg møder dig springende rundt på lagersalg eller i aerobic klassen nede i fitness centeret - så bliver jeg stram i betrækket. 

Selvfølgelig kan man mange ting også selv om man er sygemeldt. Men måske kan man en familie fødselsdag og så er man liggende de næste 5 dage - det vil jo på ingen måde fungere på en arbejdsplads, så synes man skal lade være med at dømme for hurtigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.