Til jer med "problembørn" i skolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg arbejder som lærer og har haft nogle lignende eksempler på hvad du beskriver. Langt de fleste gange er det et barn der er vant til hjemme at søge grænser, og aldrig finder nogen. Når de så når 2. klasse er det sværere at pille af igen. I nogle tilfælde er der en diagnose der mangler, men for det meste er det mangel på opdragelse fra forældrene. Det er forældrene der skal tage sig sammen her.

Jeg håber bestemt ikke, at mit barn får en lærer som dig, ud fra de udmeldinger du kommer med her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg arbejder som lærer og har haft nogle lignende eksempler på hvad du beskriver. Langt de fleste gange er det et barn der er vant til hjemme at søge grænser, og aldrig finder nogen. Når de så når 2. klasse er det sværere at pille af igen. I nogle tilfælde er der en diagnose der mangler, men for det meste er det mangel på opdragelse fra forældrene. Det er forældrene der skal tage sig sammen her.

Føj!!!

Uanset hvad årsagen er til barnets opførelse, så er barnet udadreagerende adfærd pga af et eller andet. Og det er de professionelles job at hjælpe og støtte op omkring familien!

Som forældre kender vi ikke altid sags vejen, og skolen kunne jo reagerer på de problemer der ser.

Men netop fordi DU ikke går direkte til forældrene vælger du at drage en konklusion kun baseret på hvad du ser/hører. Og din konklusion ; det er forældrenes skyld ! Er mere skadeligt end til gavn.....og du er endda lære!? Læs mine indlæg på side 1 omkring vores søn, og i den forbindelse...godt nok er vores lære ikke ligefrem nærværende, men din udtalelse er under bæltestedet !

Anmeld Citér

9. september 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver: