Alder imellem jer og jeres partner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2016

Tutter92

Min mand er 19 år ældre end jeg, og vi har en skøn dreng på næsten 2 år sammen nu.

Til november har vi været gift i 1 år, og vi har været sammen i 3½ år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

Tystys14

Her er der 13 år imellem os 

Jeg er 24 og han er 37

Anmeld Citér

6. september 2016

oz1

Jeg er 5 år ældre end min mand  

Anmeld Citér

6. september 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Der er 5,5 år mellem min samlever og mig. Han er den ældste.

Mvh. M

Anmeld Citér

6. september 2016

lineog4

Der er 13 år mellem min mand og jeg - han er ældst. Vi har kendt hinanden siden jeg var 18 og det løber op i 24 år. 

Han er ved at blive mere gammel end mig kan jeg mærke, men det er først i de seneste år aldersforskellen overhovedet er noget jeg har tænkt over

Anmeld Citér

6. september 2016

Dorthe1986

Min mand er 21 år ældre end mig. Vi har været sammen i 3 år og været gift i 1 år 

Anmeld Citér

6. september 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er der kun 1 1/2 mdr mellem is. Han er ældst. Vi 37 år og har været sammen i 14 år om til okt����❤️ Vh stine

Anmeld Citér

6. september 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Jeg er 31 og min kæreste er 36. Så 5 år imellem

Anmeld Citér

6. september 2016

TLO

Vi har 11 år og 3 mdr. ml. os, og jeg er ældst . Vi har været sammen siden nytårsaften 11/12 og tænker aldrig over aldersforskellen.

Min erfaring er, at man endelig ikke skal lade sig begrænse af noget så ligegyldigt (min holdning) som alder i søgen efter kærligheden, og mit held er/var, at min kæreste har det på samme måde.

Alt mulig held og lykke med 

Anmeld Citér

6. september 2016

modesty

Anonym skriver:

19 år, han er ældst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.