Alder imellem jer og jeres partner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2016

hautecouture

Knap et år - vi er begge født i 1986, men han er fra januar og jeg er fra december 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

MorTilN

Han er 2 år, 7 måneder og 2 dage ældere 

Anmeld Citér

12. september 2016

janne1986

Der er 8 år mellem mig og min mand

han er ældst. 

Anmeld Citér

12. september 2016

Annemette07

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Der er knap 4 år mellem min mand og jeg. Han er 27 og jeg er 23. Vi har kendt hinanden i 13-14 år, været kærester i 8 1/2 år, og vi har lige været gift i 3 år d. 6/9(altså vi blev gift da vi havde været sammen i 5 1/2 år). 

Sammen har vi et barn på 3 år. Trods vi var nybagte forældre, og jeg var indlagt i 4 måneder, valgte han at blive ved mig ❤️ Det er jeg sikker på, der nok ikke var mange på vores alder der havde klaret, men han tog det heldigvis i stiv arm(og med hjælp fra vores forældre ;-) , da den lille på daværende tidspunkt kun var knap 6 mdr, og endnu ikke startet i dagpleje ). Jeg ved han er den rigtige, og håber da det fortsætter sådan, :-)

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres svar 

Kan godt se, at jeg gennem årene måske har sorteret for meget på alderen.. Begge veje endda..

Grunden til at jeg blev nysgerrig er, at jeg er inviteret på date af en der er 9 år ældre end jeg.. Men måske at jeg bare skal give ham en chance, og ikke på forhånd sortere ham væk på hans alder.

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

1000 tak for jeres svar 

Kan godt se, at jeg gennem årene måske har sorteret for meget på alderen.. Begge veje endda..

Grunden til at jeg blev nysgerrig er, at jeg er inviteret på date af en der er 9 år ældre end jeg.. Men måske at jeg bare skal give ham en chance, og ikke på forhånd sortere ham væk på hans alder.

19 år mellem os. 

Jeg er 26 og han er 45. Vi har en søn på 16 måneder, været gift i 2 år og kendt hinanden i 6 år

Anmeld Citér

12. september 2016

Mamalou

10 år - jeg er den ældste 

Anmeld Citér

12. september 2016

Mami

Anonym skriver:

1000 tak for jeres svar 

Gi den gas  

min mand og jeg tog for sjov saadan en test, hvor gammel er du virkeligt (Han er som skrevet 10 aar alder) i testen var Han 29 og jeg 31 :-D saa nu Griner vi af Han er umoden og jeg er gammel klog 

Anmeld Citér

12. september 2016

mortilnoahogmelina

Min kæreste er 29 jeg er lige blevet 27 

Anmeld Citér

12. september 2016

S.S.Robin

1 måned  jeg er " ældst " hihi

Men jeg tænker at så længe man er vild med personen og man føler at man bliver respekteret og elsket tilbage. Så er det fuldstændig lige meget med alderen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.