Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er tre dage ældre end min kæreste
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er der 9 år mellem min kæreste og jeg. Han er ældst. Vi har været sammen siden jeg var 18 år og han var 27 år. Jeg har altid været ret moden af min alder og synes det er perfekt med den aldersforskel. Nu har vi været sammen i 8 år og har det stadig fantastisk :-)
Min kæreste han er 12 år yngre end mig
25 år imellem min mand og jeg
13 år her
Vi er 31 og 34 Jeg er ældst
Faktisk kendte jeg ikke hans alder da vi begyndte at date hinanden..troede han var på alder med de fælles bekendte vi havde.
Men blev positivt overrasket da jeg altid er faldet for fyre der var ældre end jeg
Men har her for nyligt kunne fejre 9 års dag sammen
Der er 2 måneder mellem min mand og jeg, vi er begge 25 (snart 26), vi har været sammen siden vi var 17 ♡
Anonym skriver: Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner?? Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen..
Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??
Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen..
3 år
Mami skriver: Gud jeg kender en med praecis samme historie, hvor maerkeligt syntes ogsaa det er vildt Akavet, aner ikke om jeg skal grine eller sige ad, naar velkommende slaar sig loes I jokes
Gud jeg kender en med praecis samme historie, hvor maerkeligt
syntes ogsaa det er vildt Akavet, aner ikke om jeg skal grine eller sige ad, naar velkommende slaar sig loes I jokes
Ser dem ikke mere!
Havde det præcis på samme måde. Tror bare jeg tog noget mere at drikke.
han er fra oktober 81 og jeg marts 83 så det må bliver lidt mere end 2½ :)
tror meget det handler om at finde en der er det samme sted i sit liv som en selv uanset alder :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128