Alder imellem jer og jeres partner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2016

Anonym

Hvor er det skønt at så mange er i forhold med lidt større aldersspring! Jeg har været single i noget tid nu, og har simpelthen måtte erkende at alt under 4år ældre, bare ikke duer for mig! Men det har virket lidt som en usagt "grænse" hvis jeg har nævnt at jeg datede nogen der var ældre end det  

NU har jeg så mødt en mand jeg er blevet smaskforelsket i, og ja, han er så 9år ældre  og dejlig udover alle grænser 

jeg er 26, han er 35  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

der er 4 dage mellem mig og min nuværende kæreste. Min søns far er 8 år ældre end mig.

Anmeld Citér

7. september 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Min mand er lige blevet 27 og jeg bliver 32 til Marts

Anmeld Citér

7. september 2016

Camilze

Jeg er knap et år ældre end min kæreste

Anmeld Citér

7. september 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

4år imellem  han er ældst. Kan ikke forestille mig at være sammen med en hvor der er mere end 10års forskel, men alt derimellem, bare det ikke er manden der er 10 år yngre der er det nok MAX 5 år den vej. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Skouboe

Jeg er midt i 30'erne og min mand midt i 40'erne. (Læs: jeg er 38 & han er 41)

Anmeld Citér

7. september 2016

Carina:-)

Her er der 1 år og 4 mdr imellem os. 

Alder er bare et tal .

Synd hvis det er det der begrænser dig i at finde lykken.

Anmeld Citér

7. september 2016

M&Ms

Der er kun 1/2 år mellem os herhjemme, men vi var venner i ca 10 år, før det pludselig udviklede sig til kærlighed 

Alder er kun et tal, men jeg kan sagtens følge dig. Jeg havde det selv stramt med københavnere, så at jeg fandt en jyde (som mig selv) passede helt perfekt til mig. Vi vil det samme og har samme grundholdning til tingene. Og det er vel egentlig dér, kernen ligger?

Anmeld Citér

7. september 2016

Jems

3 år og 11 mdr imellem manden og jeg, han er ældst

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Her er 13 år imellem 30 og 43. Det passer fint. Jeg havde ønsket mig en der var min 10 år ældre end mig selv yngre eller jævnaldrende er udelukket for mig. Pga jeg har barn i forvejen og jeg forestiller mig at det var lettere med en, der har prøvet det hele  med børn, kone og hjem før.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.