Alder imellem jer og jeres partner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.242 visninger
83 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2016

Anonym trådstarter

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

mpr

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Der er 7½ år imellem min mand og jeg   Han er ældst.

Anmeld Citér

6. september 2016

Julletullemor

Anonym skriver:

Jeg er tre år ældre end min kæreste

Anmeld Citér

6. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Her er der 7 år (24 og 31). Han er ældst. 

Vi er dog på "samme sted i livet". Forstået på den måde, at vi læser på samme år på uni, boede begge på kollegium, da vi mødtes osv. Der er mange 31-årige, som jeg bestemt ville mene var for "gamle" til mig. 

Anmeld Citér

6. september 2016

FrkC

Min mand er godt 5 år ældre end mig :)

Anmeld Citér

6. september 2016

Troldemommi

Min mand er 33 og jeg er lige blevet 37, det er jo perfekt da kvinder lever lige et par år, mere end manden, så skal jeg ikke være enke i så lang tid ��

Anmeld Citér

6. september 2016

Pianisten

Min skønne kæreste er 11 år ældre end mig ❤️

Anmeld Citér

6. september 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

8 år ��

Anmeld Citér

6. september 2016

BE86

Jeg er 5 år ældre end min kæreste. 

Han er 25 og jeg bliver 30. 

Anmeld Citér

6. september 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Der er 4,5 år imellem os. JEG er ældst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.