Alder imellem jer og jeres partner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Jeg er 26 og min kæreste 31

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig her, men hvor mange år er der mellem jer og jeres partner??

Er selv alene, og går da og tænker lidt på, om jeg sortere lidt for meget på det mht alderen.. 

Jeg er single men har en maks alder på 35 (jeg selv er 31). Har svært ved ældre mænd. Har det nemmere med yngre. :-) 

Anmeld Citér

6. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Her er der 5 dage i mellem os

vi er begge 32, men jeg er 5 dage ældre end ham

Anmeld Citér

6. september 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Her der der 7 år i mellem. Han er ældst. Har det bedst med modne mænd med styr på livet og som kender deres egne behov.

Kunne sagtens acceptere en langt større aldersgrænse, hvis bare manden har det væsen jeg sætter pris på.

Anmeld Citér

6. september 2016

LeneKE

Herhjemme er der 12 år imellem os - min kæreste er ældst  Det fungerer super 

Anmeld Citér

6. september 2016

Steffecph

Anonym skriver:

Han er ét år ældre end mig. :-) 

Anmeld Citér

6. september 2016

Mami

9,5 aar Han er aeldst

Anmeld Citér

6. september 2016

Kjelstrup2703

Min kæreste er 35, og jeg er 31

Anmeld Citér

6. september 2016

Rsa

min kæreste er 16 år ældre end jeg!

jeg havde noget svært ved tallet da vi  for 9,5 år siden mødte hinanden... Men vi er "samme" sted i livet og mærker ikke alderens forskel i almenhed. Den kan nogle gange komme op fx. i forhold til opdragelse, samfundsholdninger mm. hvor jeg godt kan mærke, at vi har vidt forskellige oplevelser, opvækst osv. vi drager paralleller til, men ikke noget der er et problem, vel bare en forskellighed som der er i alle forhold

Anmeld Citér

6. september 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

5 år og 8 mdr ca. 

Jeg er lige blevet 22 og min kæreste bliver 28 til december. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.