AnoMom skriver:
Jeg snyder ingen ved ikke at melde folk. Det er dem der snyder. Respekter dog folks forskelligheder i stedet for at anklage.
Bare fordi jeg ikke er den type gør ikke mig til det dårlige menneske som i sidder og får mig til at lyde som.
Jeg passer mit og lever mit liv lovligt så skal jeg for pokker da ikke anklages over hvad andre gør
Rolig nu... Altså, det er fint at du har en anden mening, men når vi er i en "debat" som det her jo er, så er det jo også lovligt at komme med modsvar til dine meninger og handlinger... Der er ingen grund til at skulle blive fornærmet, blot fordi vi ikke er enige, men jeg vil da gøre mit for at forsøge at få de folk der snyder systemet meldt og hvis det betyder at skulle prikke lidt til dem, der bare vil knække nakken og glo den anden vej, når de ser ulovligheder, så er det gerne lige den jeg tager på mig, at det så lige gik ud over dig, jamen det var dit svar der fik mig til at reagere og hvis du, ærlig talt, ikke kan tåle at blive svaret imod, jamen så er det ærgerligt, men dette ER og bliver en debat og så vil der, næsten, altid komme modsvar. 
Anmeld
Citér