Langturschauffør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2016

Jga

Loa skriver:

Men hvorfor har du så fået et barn med ham?????? 

Og hvorfor kan du ikke "stå alene" med et barn mere? Det er der da masser der gør, og han er vel også hjemme af og til?

Ja han er hjemme af og til jeg er 42 og har to store problemer børn som tag maget tid og det var ikke min mand skyld at jeg skal hav en unge mere jeg har glemt at tag mine p piller og jeg viste at jeg ikke fik ham til danmark og køre så han var hjemme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

Jga

modesty skriver:

Ved at lave så afsindigt et tillidssvigt at lyve om noget så afgørende og livsændrende, har du jo allerede forhøjet sandsynligheden for at han skrider så hurtigt han overhovedet kan komme til det så snart han får sandheden at vide. Jeg ved i hvert fald at jeg ALDRIG ville kunne tilgive sådan et forræderi. Så du kan jo lige så godt sige det til ham så hurtigt som muligt så du kan finde ud af hvordan din fremtid ser ud - med eller uden ham i den.

Føj, siger jeg bare.

Han fik et valg langtur eller mig og han valgt langtur han er et svin

Anmeld Citér

16. juli 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg bliver ved med at vende tilbage til dit indlæg så nu må jeg sige noget. 

1. Det du har gjort kan næsten ikke tilgives. Du har holdt dit graviditet hemmeligt i 4 måneder og pisset på hans mening og liv. Han har intet og skulle sige da du allerede er 4 måneder henne. Og du har taget valget om at blive mor igen da tiden er ved at rende ud for dig. 

2. Du er ikke hans mor og kan derfor ikke bestemme om han skal sige sit  åbenbart højt elskede job op. Og Blive hjemme.  Han vil hade dig resten af sit liv. For du siger at det er det han ønsker mest og være fri. selv en mor vil ikke være så krævende. 

3. Jeg er målløs. Men mest fordi jeg  har ondt af dit barn i maven der bliver født uønsket. Alle børn burde laves med kærlighed og være ønsket. Håber alligevel at din mand tager beskeden godt imod.

Anmeld Citér

16. juli 2016

Kay

Jga skriver:

Havde du seriøst regnet med andet nu hvor du har opført dig som du har!?

Anmeld Citér

16. juli 2016

Bshizzle

Jga skriver:

Undskyld mig.. Men det er fandme ikke ham der er svinet her !!!! 

Du har jo tydeligt vist at du var gravid eftersom din Menstration ikke dukkede op og samtidig med glemt dine P-piller.. 

Du har holdt det skjult for ham igennem de 4 mdr her.. 

Du VISTE at han ikke ønskede flere børn..?? 

Du forlanger at han skal sige hans drømmejob? Op fordi du er uønsket gravid (fra hans side!)? 

Så mener du HAN er svinet fordi han vælger at være ærlig fra start og til nu?? 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Pinkypie

Jga skriver:

Undskyld men.. Når du stiller ham det ultimatum "at vælge i mellem det job som han holder virkelig meget af/hans drømme job , og dig,  der forøvrigt har holdt skjult for ham i fire måneder at du venter hans barn , som slet ikke var planlagt. . Er du så ikke selv skyld i det valg han har truffet ?

Efter min mening er det skisme et latterligt ultimatum at give ham! Det er DIG der har løjet for ham/holdt noget Mega stort hemmeligt for ham! I 4 måneder! ... forventer du han bare skal tilgive dig , og oveni købet være tvunget til at opgive hans drømme job for en kæreste/kone der holder så vigtige ting hemmelige for ham!?..undskyld mig men det er altså naivt..

Håber du finder en holdbar måde at håndtere situationen på, for jer alle sammen!

Anmeld Citér

16. juli 2016

Hectar

Jga skriver:

Ja han er hjemme af og til jeg er 42 og har to store problemer børn som tag maget tid og det var ikke min mand skyld at jeg skal hav en unge mere jeg har glemt at tag mine p piller og jeg viste at jeg ikke fik ham til danmark og køre så han var hjemme 

Helt ærligt og uden at dømme. Hvorfor har du ikke fået en abort, nu du vidste at din mand ikke vil have flere børn og at du selv ikke kan klare at stå med et barn med?

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Bshizzle skriver:

Undskyld mig.. Men det er fandme ikke ham der er svinet her !!!! 

Du har jo tydeligt vist at du var gravid eftersom din Menstration ikke dukkede op og samtidig med glemt dine P-piller.. 

Du har holdt det skjult for ham igennem de 4 mdr her.. 

Du VISTE at han ikke ønskede flere børn..?? 

Du forlanger at han skal sige hans drømmejob? Op fordi du er uønsket gravid (fra hans side!)? 

Så mener du HAN er svinet fordi han vælger at være ærlig fra start og til nu?? 

Jeg syndes at han er et svin fordi at bare gik ud i sin lastbil og kørte

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Pinkypie skriver:

Undskyld men.. Når du stiller ham det ultimatum "at vælge i mellem det job som han holder virkelig meget af/hans drømme job , og dig,  der forøvrigt har holdt skjult for ham i fire måneder at du venter hans barn , som slet ikke var planlagt. . Er du så ikke selv skyld i det valg han har truffet ?

Efter min mening er det skisme et latterligt ultimatum at give ham! Det er DIG der har løjet for ham/holdt noget Mega stort hemmeligt for ham! I 4 måneder! ... forventer du han bare skal tilgive dig , og oveni købet være tvunget til at opgive hans drømme job for en kæreste/kone der holder så vigtige ting hemmelige for ham!?..undskyld mig men det er altså naivt..

Håber du finder en holdbar måde at håndtere situationen på, for jer alle sammen!

Jeg tror ikke på at han vil være en del af en familie mere

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Hectar skriver:

Helt ærligt og uden at dømme. Hvorfor har du ikke fået en abort, nu du vidste at din mand ikke vil have flere børn og at du selv ikke kan klare at stå med et barn med?

Jeg er imod abort der få

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.