Langturschauffør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2016

-L-K-

Hejsa

Min far var langtidschauffør da min bror og jeg var små. Og jeg vil blot berolige dig om, at det fra børnenes side ikke er noget problem at have en far der er væk i hverdagene - de er vant til det. Og så kan man jo komme med sin far på tur engang i mellem og få masser af tid sammen med ham.

Om det så er et problem for dig er måske en anden sag. Mine forældre fik det til at fungere ved at hun var på deltid, så hverdagen ikke blev så stresset for hende.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men vil bare sige at jeg godt tror det kan fungere, selvom han bliver i jobbet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

Kay

Jga skriver:

Ja og nej han køre om søndag og kommer først hjem fredag aften han siger at han vil ud leve sin drøm nu og bage køre og ja jeg er 4mdr henne nu ved ikke hvordan jeg skal fortelle ham det han elsker børn jeg har en datter på 5 som ikke ser sin far og min mand tag sig godt af min datter de to er bare knyttet godt sammen nu har han haft hinde med til Italien og hun skal osse med i morgen jeg vil osse være ked af hvis hun skal miste det 

Du er nød til at fortælle ham det nu inden ham selv opdager det!

Og så har du jo egentlig selv lidt sat dig i den situation så du må jo vælge om du vil blive og havde en far er er der i weekenderne hvis han da vil blive sammen med dig efter du har holdt dette skjult...  eller om du vil stå helt alenen 

Og igen hvis du Gør der forhåbninger om at han vil blive sammen skal du se og få ham fortalt det inden han selv opdager det 

Anmeld Citér

16. juli 2016

modesty

Hej venter et barn og jeg har en mand som køre som langturschauffør og han vil ikke få ham til at stoppe med at køre han har børn fra tidliger og han vil ikke hav flere han ved ikke jeg venter hvors flæs pige i nu hvordan kan jeg fortelle ham det uden jeg mester ham

Ved at lave så afsindigt et tillidssvigt at lyve om noget så afgørende og livsændrende, har du jo allerede forhøjet sandsynligheden for at han skrider så hurtigt han overhovedet kan komme til det så snart han får sandheden at vide. Jeg ved i hvert fald at jeg ALDRIG ville kunne tilgive sådan et forræderi. Så du kan jo lige så godt sige det til ham så hurtigt som muligt så du kan finde ud af hvordan din fremtid ser ud - med eller uden ham i den.

Føj, siger jeg bare.

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Bshizzle skriver:

.. A..hva? 

Hvorfor skulle din mand dog stoppe hans arbejde?!? Blot fordi du ik ønsker?! 

Hvor langt er du henne? Du ved det er en pige?! 

Din mand kender ik til graviditeten?!? 

NU... Fortæl ham det straks!! Det kan da ikke gå hurtigt nok. 

Ærlighed kommer man længst ved.. Og er sikker på i begge skal ha snakket ud om en løsning.

Så ved han det og han vil ikke stoppe med at køre som export schffør og gik han sage dog til min datter at han altid vil være der for hinden så må jeg se hvad der sker nu han vil ikke hav flere unger som han selv sage 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

-L-K- skriver:

Hejsa

Min far var langtidschauffør da min bror og jeg var små. Og jeg vil blot berolige dig om, at det fra børnenes side ikke er noget problem at have en far der er væk i hverdagene - de er vant til det. Og så kan man jo komme med sin far på tur engang i mellem og få masser af tid sammen med ham.

Om det så er et problem for dig er måske en anden sag. Mine forældre fik det til at fungere ved at hun var på deltid, så hverdagen ikke blev så stresset for hende.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men vil bare sige at jeg godt tror det kan fungere, selvom han bliver i jobbet. 

Nu skal det så lige sige at jeg ikke er hel ung mere og det blive jo ikke nemmer at få en lille 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Ønsker en lille spire..

Jga skriver:

Nu skal det så lige sige at jeg ikke er hel ung mere og det blive jo ikke nemmer at få en lille 

Og det havde du ikke i tankerne inden???

Anmeld Citér

16. juli 2016

Loa

Jga skriver:

Så det lyder jo ikke som et uheld? Så har du da sandeligt også selv valgt det? 

Har du/i ikke gjort op med jer selv hvad dette forhold skulle indeholde? Børn eller ej? Sådan noget bliver man sgu da enige om og finder ud af. Nu er du så 4 måneder henne og finder (pludseligt??) ud af at han ikke ønsker at være far/sige sit job op? 

Kunne det slet ikke lade sig gøre at få det til at fungere uden at han behøver droppe sit job?

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Ønsker en lille spire.. skriver:

Og det havde du ikke i tankerne inden???

Håbet på at han vil bilve glad og ikke sur jeg kan ikke klare at stå med en mere jeg er 41 nu bliver om ledt 42 Ja set bagud så skulle jeg jo nok få det væk 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Loa skriver:

Så det lyder jo ikke som et uheld? Så har du da sandeligt også selv valgt det? 

Har du/i ikke gjort op med jer selv hvad dette forhold skulle indeholde? Børn eller ej? Sådan noget bliver man sgu da enige om og finder ud af. Nu er du så 4 måneder henne og finder (pludseligt??) ud af at han ikke ønsker at være far/sige sit job op? 

Kunne det slet ikke lade sig gøre at få det til at fungere uden at han behøver droppe sit job?

Jeg kan ikke stå alene med en lille mere jeg har en på 5 osse 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Loa

Jga skriver:

Jeg kan ikke stå alene med en lille mere jeg har en på 5 osse 

Men hvorfor har du så fået et barn med ham?????? 

Og hvorfor kan du ikke "stå alene" med et barn mere? Det er der da masser der gør, og han er vel også hjemme af og til?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.