Langturschauffør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2016

Wiilliam

Jga skriver:

Han fik et valg langtur eller mig og han valgt langtur han er et svin

Kan sådan set godt forstå at han vælger som han har gjort. Du har et ansvar og det hedder forhold dig til den virkelige verden han har sagt nul børn.  Og det vægler du så alligevel at behold dette barn selvom du ved han ej ønsker.  Du 42 det fandem en umoden beslutning.  Fedt og have sådan et forhold.  Burt man bygge et forhold.  På ærlighed. Troværdighed og snak om tingene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

Charlotte N

Er det en joke?? 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Miti's mama

Min far har været langtids chauffør hele mit liv. Og selv om det ikke altid er ideelt, så kan man altså godt. Men ikke hvis du holder det hemmeligt for ham.

Anmeld Citér

19. juli 2016

L-mor

Jga skriver:

Ja du har rat i det min mand har ringet til min bror og sagt at han skal komme og hente min datter så hun kommer ud og køre igen Ja det er min fejl det hele her og fik lige en sms fra ham at han godt vil hav min datter med ud og køre men os to skal jeg ikke forvente mere af men det tag vi når vi kommer hjem på fredag. Nogen forslag til hvordan jeg kan rade det her?

Når situationen er den, at du ikke kan overkomme et barn mere udover de 3, du allerede har og står med et brudt forhold til faderen, som absolut ikke ønsker flere børn, synes jeg, at I skal overveje bortadoption. 

Barnet vil få en kærlig familie, som virkelig ønsker det, og du vil kunne fokusere på de børn, du allerede har sat i verden. 

Jeg synes, at du skal tale situationen igennem med din kommunes familieafdeling. De vil kunne hjælpe dig med at gennemgå mulighederne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.