Langturschauffør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.127 visninger
63 svar
231 synes godt om
16. juli 2016

Jga

Hej venter et barn og jeg har en mand som køre som langturschauffør og han vil ikke få ham til at stoppe med at køre han har børn fra tidliger og han vil ikke hav flere han ved ikke jeg venter hvors flæs pige i nu hvordan kan jeg fortelle ham det uden jeg mester ham

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jga skriver:

Hej venter et barn og jeg har en mand som køre som langturschauffør og han vil ikke få ham til at stoppe med at køre han har børn fra tidliger og han vil ikke hav flere han ved ikke jeg venter hvors flæs pige i nu hvordan kan jeg fortelle ham det uden jeg mester ham

Du kan jo ikke sikre dig at du ikke mister ham. Du er gravid og det er du nødt til at fortælle ham. Du er nødt til at tage stilling til om du vil have en abort eller beholde barnet, og han er nødt til at tage stilling til om han vil være en del af barnets liv såfremt du beholder det. 

Selvom du beholder det her barn kan du jo ikke tvinge ham til at ønske det og være en del af jeres liv.

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Hmm men jeg får ham ikke til at stoppe med at køre så jeg skal stå med det hele selv 

Anmeld Citér

16. juli 2016

esioul

Jga skriver:

Altså.... Han ville ikke have flere børn og nu er du gravid? Har i glemt at beskytte jer? 

Du er så langt henne nu at du kender kønnet, men har endnu ikke fortalt ham det. Er det rigtigt forstået?

Anmeld Citér

16. juli 2016

Kay

Jeg forstår ikke rigtig? Du forventer at han skifter job fordi du er gravid med et barn han ikke ønsker? 

Jeg kan da godt forstå han ikke vil sige et job op slet ikke hvis der er en baby på vej så er han jo nød til at havde en indkomst

Og hvis du allerede nu ved at det er en pige så er du rimelig langt henne i altfald længere end abortgrænsen tillader!? 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Jga skriver:

Hvor lang tid har du vist at du var gravid, uden af sige noget til ham ( siden du ved af det er en pige du venter) ?

Anmeld Citér

16. juli 2016

Bshizzle

.. A..hva? 

Hvorfor skulle din mand dog stoppe hans arbejde?!? Blot fordi du ik ønsker?! 

Hvor langt er du henne? Du ved det er en pige?! 

Din mand kender ik til graviditeten?!? 

NU... Fortæl ham det straks!! Det kan da ikke gå hurtigt nok. 

Ærlighed kommer man længst ved.. Og er sikker på i begge skal ha snakket ud om en løsning.

Anmeld Citér

16. juli 2016

Jga

Kay skriver:

Jeg forstår ikke rigtig? Du forventer at han skifter job fordi du er gravid med et barn han ikke ønsker? 

Jeg kan da godt forstå han ikke vil sige et job op slet ikke hvis der er en baby på vej så er han jo nød til at havde en indkomst

Og hvis du allerede nu ved at det er en pige så er du rimelig langt henne i altfald længere end abortgrænsen tillader!? 

Ja og nej han køre om søndag og kommer først hjem fredag aften han siger at han vil ud leve sin drøm nu og bage køre og ja jeg er 4mdr henne nu ved ikke hvordan jeg skal fortelle ham det han elsker børn jeg har en datter på 5 som ikke ser sin far og min mand tag sig godt af min datter de to er bare knyttet godt sammen nu har han haft hinde med til Italien og hun skal osse med i morgen jeg vil osse være ked af hvis hun skal miste det 

Anmeld Citér

16. juli 2016

TNBC

Jga skriver:

Du vidste at han koerte de lange ture, det kan ikke komme som en overraskelse, og du kan ikke forvente at han bare opgiver sit arbejde. Han skal jo have en inkomst.

Han vil ikke have flere boern, saa haaber da at I har beskyttet jer og at det er et uheld?

Du kender koennet, saa du er langt henne.. Hvornaar har du taenkt dig at fortaelle ham det?

Du er vel bare noed til at fortaelle ham sandheden og se hvad han siger...

Anmeld Citér

16. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Jga skriver:

Ja og nej han køre om søndag og kommer først hjem fredag aften han siger at han vil ud leve sin drøm nu og bage køre og ja jeg er 4mdr henne nu ved ikke hvordan jeg skal fortelle ham det han elsker børn jeg har en datter på 5 som ikke ser sin far og min mand tag sig godt af min datter de to er bare knyttet godt sammen nu har han haft hinde med til Italien og hun skal osse med i morgen jeg vil osse være ked af hvis hun skal miste det 

Men har du holdt din graviditet hemmeligt for ham ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.