Langturschauffør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

modesty

Jga skriver:

Han fik et valg langtur eller mig og han valgt langtur han er et svin

Well jeg synes du er et svin at hemmeligholde en graviditet fra faren, så sådan er der jo så meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

modesty

Jga skriver:

Ja du har rat i det min mand har ringet til min bror og sagt at han skal komme og hente min datter så hun kommer ud og køre igen Ja det er min fejl det hele her og fik lige en sms fra ham at han godt vil hav min datter med ud og køre men os to skal jeg ikke forvente mere af men det tag vi når vi kommer hjem på fredag. Nogen forslag til hvordan jeg kan rade det her?

Han lyder som en super sympatisk mand at han ikke lader situationen gå ud over din datter.

Og det lyder ikke som om du kan redde det, dit svigt har simpelthen været for stort.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Jga

Han lyder som en super sympatisk mand at han ikke lader situationen gå ud over din datter.

Og det lyder ikke som om du kan redde det, dit svigt har simpelthen været for stort.

Nej det kan jeg ikke han henter hans ting når han og min datter kom hjem fra Italien på fredag eller lørdag 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Sprit25

Jga skriver:

Nej det kan jeg ikke han henter hans ting når han og min datter kom hjem fra Italien på fredag eller lørdag 

Det er jeg ked af på dine børns vegne

Anmeld Citér

17. juli 2016

TNBC

Jga skriver:

Hvor er det synd for dine boern. Isaer den store, der nu vil miste en far, der virkelig lyder til at holde af hende.

Du har holdt en kaempe ting skjult, hvordan troede du han vil reagere?

Anmeld Citér

17. juli 2016

LG1986

Jeg forstår slet ikke at du har kunne holde det hemmeligt for en du elsker og som skal være far. Jeg må ærligt indrømme at jeg virkelig godt forstår ham og jeg havde reageret på samme måde hvis det var mig der var blevet holdt for nar på den måde  

Jeg synes du virker utrolig egoistisk og ikke særlig voksen når du vælger at skjule noget så stort og livsændrende for din mand. Du skulle virkelig virkelig skamme dig. Du ligger som du har redt og jeg har virkelig ikke ondt af dig.

Min far har kørt lastbil hele mit liv og selvom det var hårdt ikke at have min far hos mig og min mor som måtte arbejde meget så er det faktisk noget jeg ser tilbage på med en masse gode minder. Hvis du ikke mente at du kan stå alene med 2 børn hvorfor i alverden fortalte du ham ikke om graviditeten med det samme?? Det er som andre også har skrevet det ultimative svigt af grundlæggende tillid du har gjort.

Han er ikke svinet fordi han pakker hans ting og kører, men det er derimod dig for ikke at have drøde så vigtig en ting med ham som en graviditet er.

Anmeld Citér

18. juli 2016

loop

Jga skriver:

Rolig nu.

Giv ham nu lige lidt tid. Hvorfor har i så travlt med at beslutte hvad der skal ske fremover?

Ud fra det du skriver lyder det hele uovervejet. Hvorfor ventede du så længe med at fortælle ham om graviditeten?

Hvorfor mener du ikke du kan klare 2 børn alene? Er du da syg?

Anmeld Citér

18. juli 2016

Carina:-)

Du starter med at skrive i første indlæg at han ikke ved du er gravid men nu at han kørte da du sagde det?

Anmeld Citér

18. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er simpelthen i chok over, at du har holdt det henmeligt. Sådan en vigtig ting, som ændrer ens liv så meget. 

Derefter giver du ham et ultimatum?  Og har en forventning om, at han skal ændre sit liv, fordi DU tog en beslutning om at ville have barnet. Du har udelukkende tænkt på dig selv. Hverken dine børn, din mand eller det kommende barn. 

Der kan nå at ske meget inden barnet bliver født, men jeg ville ikke sætte min næse så langt op efter at få en samlet familie... det er virkelig et kæmpe svigt.

Han er ikke et svin, for det lyder til at han tænker meget på andre end ham selv. Jeg ville give ham tid.. manden er jo i chok! 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Becks

Jga skriver:

Så ved han det og han vil ikke stoppe med at køre som export schffør og gik han sage dog til min datter at han altid vil være der for hinden så må jeg se hvad der sker nu han vil ikke hav flere unger som han selv sage 

Jeg synes seriøst at du er en røv!

Det er da så røvet, at vente med at sige det, til abort grænsen er ovre..

Jeg kan sørme godt forstå din mand! Du har jo taget tykt pis på ham, velvidende om at han ikke vil have flere børn!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.