Anonym skriver:
Hej. Jeg skriver lige anonym da jeg ikke ønsker nogen ved hvem jeg er i det her tilfælde. Skulle der være nogen derude der kan genkende mig håber jeg i vil respekterer det.
Det er sådan at jeg og mit barns far ikke er sammen mere. Far har haft et kokain misbrug igennem længere tid med kom ud af det for 1,5 år siden ca. Skal lige siges hans misbrug altid kun har været holdt til fester når han drak - aldrig i hverdage.
Idag taber han så et kokain før ud af sin dankortholder og spørger ham selvfølgelig direkte om han er begyndt at tage det igen. Det benægter han hårdnakket og påstår at det må have ligget der længe. - yeah right jeg er selvfølgelig ikke dum.
Jeg ved han aldrig kunne finde på at tage noget når han er sammen med vores barn. Og ved jeg egentlig ikke skal blande mig eftersom vi ikke er sammen mere. Men han er stadig far til mit barn og jeg er bekymret for ham.
Igen vil jeg lige understrege at jeg ikke er bange for om han tager noget når han har vores barn.
Vil gerne hjælpe ham ud af det igen. Men når han lyver om det kan jeg jo ikke gøre så meget. Så har brug for jeres råd.
Og til sidst - vil ikke høre noget om at han ikke skal have lov at se hans barn osv i den dur.
Jeg har kun læst de første par sider og som forventet får du en masse moraliserende og fordømmende kommentarer. Prøv at se lidt forbi dem og kig på realiteterne. Jeg tænker at:
Hvis han tager det engang imellem til fester og det ikke er noget der influerer hverdagen, så ser jeg ikke det store problem. Hvis man reelt set har et MISbrug og ikke bare et FORbrug, så er det selvfølgelig noget andet. Men det lyder ikke til at han har det, ud fra din beskrivelse.
Er der nogen i hans omgangskreds, venner eller lignende, som du kan bede om at holde et vågent øje på ham, HVIS nu det skulle udvikle sig?
Anmeld
Citér