Vildrede - far - kokain

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2016

Pikku Myy

Rauw skriver:

Men "alle" har jo farlige stoffer i hjemmet? Altså feks da jeg havde en depression havde jeg sådan nogle røde og gule piller der raslede og til en forveksling lignede slik. Man søger jo bare for at holde farlige ting langt væk fra børnene. 

Jeg er ikke sikker på at jeg synes dankortholder kan betegnes som et sikkert sted ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Jeg er ikke sikker på at jeg synes dankortholder kan betegnes som et sikkert sted ...

Det var jo ikke kokainen der lå i dankort holderen. Det var et plastik rør brugt til det som altid vaskes efter brug

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Det var jo ikke kokainen der lå i dankort holderen. Det var et plastik rør brugt til det som altid vaskes efter brug

Hvad hvis han en dag glemmer at vaske røret, og dit barn får fingrene i det og sutter på det?

Jeg fatter ikke, at du holder hånden over ham på den måde. Mit barn skulle i hvertfald under ingen omstændigheder være i nærheden af en person, som tager euforiserende stoffer!

Det kan godt være, at han ikke tager det, når han er sammen med jeres barn, men mange kokainmisbrugere bliver med tiden paranoide og deprimerede, og der er risiko for udvikling af en psykose.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad hvis han en dag glemmer at vaske røret, og dit barn får fingrene i det og sutter på det?

Jeg fatter ikke, at du holder hånden over ham på den måde. Mit barn skulle i hvertfald under ingen omstændigheder være i nærheden af en person, som tager euforiserende stoffer!

Det kan godt være, at han ikke tager det, når han er sammen med jeres barn, men mange kokainmisbrugere bliver med tiden paranoide og deprimerede, og der er risiko for udvikling af en psykose.

Netop derfor vil jeg gerne hjælpe ham ud af det igen. 

Men det hjælper ham på ingen måde at tage hans barn fra ham for det første, for det andet VED jeg for forsigtig han er med det og har aldrig noget liggende fremme. Han ryger ikke engang de weekender barnet er hos ham. 

Igen. Jeg er ikke bekymret for vores barns sikkerhed. !!!

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Netop derfor vil jeg gerne hjælpe ham ud af det igen. 

Men det hjælper ham på ingen måde at tage hans barn fra ham for det første, for det andet VED jeg for forsigtig han er med det og har aldrig noget liggende fremme. Han ryger ikke engang de weekender barnet er hos ham. 

Igen. Jeg er ikke bekymret for vores barns sikkerhed. !!!

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lad være at kommenter hvis du ikke har noget ordenligt at sige. 

Det er ok at være uenig. Men du skal ikke komme og dømme hverken mig eller ham når du ikke kender os. 

Jeg har talt med ham her til aften hvor han ringede grædende til mig og fortalte sandheden. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Lad være at kommenter hvis du ikke har noget ordenligt at sige. 

Det er ok at være uenig. Men du skal ikke komme og dømme hverken mig eller ham når du ikke kender os. 

Jeg har talt med ham her til aften hvor han ringede grædende til mig og fortalte sandheden. 

Forventer du helt seriøst, at ingen vil dømme dig, når du fortæller, at du lader dit barn omgås med en stofmisbruger? Kom igen.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forventer du helt seriøst, at ingen vil dømme dig, når du fortæller, at du lader dit barn omgås med en stofmisbruger? Kom igen.

Synes ærlig talt du skulle tale pænt eller lade være at kommenterer. Eller i det mindste stå ved dine udtalelser i stedet for at gemme dig bag anonym knappen 

Jeg er ikke bekymret for mit barns trivsel eller sikkerhed på nogen måde. Jeg kender hans far det gør du ikke 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Synes ærlig talt du skulle tale pænt eller lade være at kommenterer. Eller i det mindste stå ved dine udtalelser i stedet for at gemme dig bag anonym knappen 

Jeg er ikke bekymret for mit barns trivsel eller sikkerhed på nogen måde. Jeg kender hans far det gør du ikke 

Det er et debat forum - folk taler som de har lyst. Hvorfor har du gjort anonym knappen tilgængelig, hvis du har et problem med det? 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Du er modig! Jeg ville fandenfløjteme aldrig nogensinde sende mine børn hen til nogen, der tog stoffer, hverken til hverdag eller fest! 

Og når redskaberne ligefrem vælter ud af hans kortholder som bevis... tja..  jeg havde meldt ham. Men... du spørger om du skal konfrontere ham eller blande dig udenom? Når han tager vare jeres fælles barn (total stoffri, bevares) så synes jeg nok godt du kan tillade dig at sige noget! Man har en pæn stor chance for at blive afhængig af det og tænk, hvis du opdagede det for sent   misbrugere går langt for at skjule det. Det er meget få der reelt kan styre det i længden, særligt hvis livet er hårdt indimellem. Der er en grund til han gør det til at starte med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.