Vildrede - far - kokain

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er et debat forum - folk taler som de har lyst. Hvorfor har du gjort anonym knappen tilgængelig, hvis du har et problem med det? 

Har intet problem med anonym knappen hvis den bruges i tilfælde af egne erfaringer man ikke ønsker at give sig til kende på. 

Men at bruge den fordi man ikke tør stå ved sine udtalelser er langt ude. 

Har ikke mere at snakke med dig om. Har anmeldt din debat stil. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er modig! Jeg ville fandenfløjteme aldrig nogensinde sende mine børn hen til nogen, der tog stoffer, hverken til hverdag eller fest! 

Og når redskaberne ligefrem vælter ud af hans kortholder som bevis... tja..  jeg havde meldt ham. Men... du spørger om du skal konfrontere ham eller blande dig udenom? Når han tager vare jeres fælles barn (total stoffri, bevares) så synes jeg nok godt du kan tillade dig at sige noget! Man har en pæn stor chance for at blive afhængig af det og tænk, hvis du opdagede det for sent   misbrugere går langt for at skjule det. Det er meget få der reelt kan styre det i længden, særligt hvis livet er hårdt indimellem. Der er en grund til han gør det til at starte med.

Jeg spørger ikke om jeg skal konfronterer ham. For det har jeg gjort som jeg også skriver. Jeg spørger hvordan jeg kan hjælpe ham hvis han er på vej ud i det igen. 

Men jeg har talt med ham her til aften og han har fortalt mig sandheden. Han ville bare ikke tage den foran vores barn i tilfælde af et evt skænderi. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Har intet problem med anonym knappen hvis den bruges i tilfælde af egne erfaringer man ikke ønsker at give sig til kende på. 

Men at bruge den fordi man ikke tør stå ved sine udtalelser er langt ude. 

Har ikke mere at snakke med dig om. Har anmeldt din debat stil. 

Du har anmeldt min debat stil fordi jeg poster en smiley, der ruller øjne? 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du har anmeldt min debat stil fordi jeg poster en smiley, der ruller øjne? 

Det er ikke den jeg har anmeldt. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Du er modig! Jeg ville fandenfløjteme aldrig nogensinde sende mine børn hen til nogen, der tog stoffer, hverken til hverdag eller fest! 

Og når redskaberne ligefrem vælter ud af hans kortholder som bevis... tja..  jeg havde meldt ham. Men... du spørger om du skal konfrontere ham eller blande dig udenom? Når han tager vare jeres fælles barn (total stoffri, bevares) så synes jeg nok godt du kan tillade dig at sige noget! Man har en pæn stor chance for at blive afhængig af det og tænk, hvis du opdagede det for sent   misbrugere går langt for at skjule det. Det er meget få der reelt kan styre det i længden, særligt hvis livet er hårdt indimellem. Der er en grund til han gør det til at starte med.

Amen!

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Det er ikke den jeg har anmeldt. 

Er det min "kom igen" kommentar? Du er godt nok sart. Jeg forstår ikke rigtig meningen med at oprette en tråd, hvis du ikke kan tåle forskellige meninger.

Jeg håber, at din ex får den behandling, som han har brug for, så din søn ikke skal opvokse med et coke-head som far.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det min "kom igen" kommentar? Du er godt nok sart. Jeg forstår ikke rigtig meningen med at oprette en tråd, hvis du ikke kan tåle forskellige meninger.

Farvel anonym. Gider ikke bruge mere tid på dig. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Nu er jeg lige ano, for jeg orker virkelig ikke at få høvl af alle dem med glorier. 

Har læst tråden og kan se han har indrømmet det for dig. Det synes jeg er rigtig godt. Vil han gerne hjælpes ud af det?

min kærester tager også noget når han en sjælden gang går i byen. Og nej jeg kan virkelig ikke lide det og synes det er dybt idiotisk men det må være hans valg. 

Jeg ved han aldrig vil få et misbrug, da han havde det i sine yngre dage og har været ved at dø og slet ikke gør det på den måde som dengang. 

Hvis din Eks holder det til engang imellem og han er en god far, så må det jo bare være sådan. Det synes jeg ikke du kan blande dig i, men selvfølgelig give udtryk for at du ikke synes det er en god ide og at du er der hvis han vil have hjælp. 

Ikke alle får et misbrug af at fest lidt på et højere plan en andre 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber, at din ex får den behandling, som han har brug for, så din søn ikke skal opvokse med et coke-head som far.

Man er altså ikke nødvendigvis et coke head fordi man tager lidt til næsen engang i mellem. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg spørger ikke om jeg skal konfronterer ham. For det har jeg gjort som jeg også skriver. Jeg spørger hvordan jeg kan hjælpe ham hvis han er på vej ud i det igen. 

Men jeg har talt med ham her til aften og han har fortalt mig sandheden. Han ville bare ikke tage den foran vores barn i tilfælde af et evt skænderi. 

Jeg håber bare så inderligt at du stopper med at forsvare ham. Nu undskylder du ham med, at han ikke ville starte et skænderi foran barnet. Nej, han løj og fik lidt tid til at finde på et godt svar. Og det er sådan det starter. Alle tror de kender deres partner/ven/familiemedlem! Hvis du vil hjælpe ham så bed ham stoppe, for ellers kan du ikke tillade han tager sig af jeres barn uden opsyn. Hvis han virkelig ikke er afhængig er det jo heller ikke noget problem? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.