Hvad er "rigtige" specielle navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2016

God-mor

Aristocats skriver:

Er der forresten slet ikke nogle, der hedder Solvej mere? 

Det er sådan et smukt navn! Det hed min gamle mormor og får jeg en pige mere håber jeg, at kunne overtale manden til at hun skal hedde Solvej. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Mullesmith

Speciel er lidt det samme som mærkeligt i min verden. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

karivinc

Jeg synes ikke Karen er specielt selvom mange små børn nok ikke hedder det.

Jeg synes et specielt navn ville være Kastanje Bi Ærteblomst (set i et program) 

Ærteblomst?  Det kan man sgu da ikke byde et barn.

Anmeld Citér

5. juli 2016

Loa

karivinc skriver:

Ærteblomst?  Det kan man sgu da ikke byde et barn.

Nej det skulle man mene - men forældrene "led" åbenbart under deres egne meget almindelige navne. 

Deres mindste dreng hed Bowie 

Anmeld Citér

5. juli 2016

karivinc

Nej det skulle man mene - men forældrene "led" åbenbart under deres egne meget almindelige navne. 

Deres mindste dreng hed Bowie 

Bowie er i det mindste bedre end Ærteblomst. Jeg ville ændre navn på min 18 års fødselsdag, hvis jeg var hende 

Anmeld Citér

5. juli 2016

lineog4

Aristocats skriver:

Er der forresten slet ikke nogle, der hedder Solvej mere? 

Har en elev godt nok er hun 12 men hun hedder Solvej

Anmeld Citér

5. juli 2016

Loa

karivinc skriver:

Bowie er i det mindste bedre end Ærteblomst. Jeg ville ændre navn på min 18 års fødselsdag, hvis jeg var hende 

Det lød bare virkelig mærkeligt at høre moren sige "nej Bowie, du skal da ikke spise sandet i sandkassen" 

Anmeld Citér

5. juli 2016

lineog4

Forresten det navn jeg har været mest: ej det kan man ikke det var Olfert. Jo egentlig et helt almindelig navn men jeg fik bare andre associationer

Anmeld Citér

5. juli 2016

CDLN

Hvad er et specielt navn? Jamen et specielt navn er vel et navn der er specielt for en selv  Et navn der er en mening med 

FX. mine børns navne er så ganske alm navne som det overhoved kan være MEN det hedder det fordi at det er vores navne hvor bogstaverne bare er byttet rund. Så derfor er navnene speciel for os 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Aristocats

God-mor skriver:

Det er sådan et smukt navn! Det hed min gamle mormor og får jeg en pige mere håber jeg, at kunne overtale manden til at hun skal hedde Solvej. 

Ja, det er et rigtigt fint "varmt" navn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.