Jeg ville ikke lave en, der kommer rigelig fokus på dem, og syntes det må være de allernærmeste at gøre sådanne ting.
Selv er jeg sammen med en som har et barn fra tidligere forhold, inden de fik barn sammen røg de hash sammen, og meget meget mere. De fik så det her barn sammen og de barnet var 5 måneder gik de fra hinanden, og det fuldstændig vildt for sig, de var igennem amtet og der var mellem mand med som sørge for at samværet kunne køre, for de kunne ikke tåle synet af hinanden.
Jeg møder så den her kære mand igennem min eks kæreste som jeg godt kan snakke med, og da er hans datter lige blevet 4 år og faderen holdte en pause fra stofferne (3 uger siden han sidst havde rørt det)
vi får så øje på hinanden og finder sammen, var blevet advaret af min eks, at han ikke var noget for mig, men hørte ikke efter (min eks ville have mig tilbage, vi havde ikke været sammen i 3,5 år)
snakker så åbenlyst med min nuværende mand, og forklare ham at jeg er ligeglad med stofferne han skulle bare ikke tage dem ude ved mig, køre i min bil, have det på sig når han var sammen med mig, eller kontakte mig når han havde taget det. For jeg havde et ansvar for min søn for tidligere forhold. (vi boede ikke sammen).
Det var ikke sjovt når man "godt" måtte, og efter han havde knyttet sig til min søn og jeg, kom en afgørende besked "hvis du rør noget af det er det ud" og siden da har han ikke rørt det..
Han har aldrig rørt mig eller vores børn.
Ham og hans eks var tit oppe og slåsse. Og de slog hinanden kørte hasederet i bilerne og lavede andet ballade.
Med mit opslag vil jeg frem til at alle kan forandre sig, og hvis hans datters mor ryger hash mens datteren er her, så herste Gud med det, datteren er der ikke og ved intet, og så længe hun trives, har det godt får mad, bad og rent tøj 
Jeg har aldrig selv rørt noget, selvom jeg gik med dem der gjorde, og det siger mig intet, men det er deres valg og ikke mit, også kigger jeg mig rigtig godt for inden jeg melder nogen, for alle kan forandre sig, og der hvor jeg har haft tænkt mig at melde, har familien selv gjort det (mormor, farmor, farfar, morfar, moster, onkel) og gudskelov for det