Ville i indberette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.013 visninger
61 svar
132 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2016

Anonym trådstarter

Et vennepar er lige blevet forældre, faderen til barnet tager steoider og har desuden et dagligt forbrug af hash han kan til tider virke udadreagerende.

Jeg er bekymret for både moderen og især barnet selvfølgelig. Jeg påtænker at indberrette, ville i gøre det samme ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Et vennepar er lige blevet forældre, faderen til barnet tager steoider og har desuden et dagligt forbrug af hash han kan til tider virke udadreagerende.

Jeg er bekymret for både moderen og især barnet selvfølgelig. Jeg påtænker at indberrette, ville i gøre det samme ? 

Nu kender jeg ham jo ikke og ved ikke hvordan du mener med udadreagerende. 

Men hvis du er bekymret for om han hør mor eller barn noget. Så ville jeg nok mene du skulle kontakte kommunen og give dem et prej. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nu kender jeg ham jo ikke og ved ikke hvordan du mener med udadreagerende. 

Men hvis du er bekymret for om han hør mor eller barn noget. Så ville jeg nok mene du skulle kontakte kommunen og give dem et prej. 

Med udadreagerende mener jeg at når han bliver frustreret så smadre han ting. Jeg ved ikke om han har rørt moderen, men engang havde hun bukket nogle riben og begrundelsen var at hun under en flytning havde fået båret på nogle lidt for tunge kasser. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Med udadreagerende mener jeg at når han bliver frustreret så smadre han ting. Jeg ved ikke om han har rørt moderen, men engang havde hun bukket nogle riben og begrundelsen var at hun under en flytning havde fået båret på nogle lidt for tunge kasser. 

Hmm det bukker man da ikke ribben af. De bukkes ved fald og tryk. 

Så er jeg ikke i tvivl. Jeg ville indberette det. Det lyder ikke godt 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Kay

Anonym skriver:

Med den viden ja jeg ville sende en "bekymring"

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Med den viden ja jeg ville sende en "bekymring"

Tænker du at det er noget der er vigtigt at få formuleret på skrift det med hun tidligere har haft bukket sine riben ? Har aldrig prøvet at skrive en indberetning før. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Kay

Anonym skriver:

Tænker du at det er noget der er vigtigt at få formuleret på skrift det med hun tidligere har haft bukket sine riben ? Har aldrig prøvet at skrive en indberetning før. 

Ja det ville nok være smart at havde med

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym

Jeg ville uden tvivl indberette dem. Forklar kommunen at du er bekymret for barnets ve og vel, da faren har et stofmisbrug, og nævn at du har mistanke om, at han har været voldelig over for barnets mor.

Det er kommunens pligt at reagere på det!

Anmeld Citér

28. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

JA. 

Du skal altid indbette, hvis du reelt er bekymret. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld Citér

28. juni 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

At han smadre ting er for mig nok til at jeg ville lave en underretning - der er jo ikke ensbetydende med at de får fjernet deres barn, men at far kan få hjælp til at håndtere sine frustrationer anderledes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.