Anonym skriver:
Undskyld mig, men jeg kan sku ikke lade vær med at sidde og blive ret så irriteret!!
Ja folk dømmer mig med garanti, og tænker at jeg dækker over min mand, men nej! - folk som ikke selv har det 'tæt inde på livet', ser kun steoidemisbrugere og hashrygere som dårlige og negative mennesker!
JA, min mand tager en lille smule steroider, ikke for at blive stor, brysk, sej og ham som alle folk går udenom på gaden (det er sku sådan de fleste i dag ser på de mænd der gør det).. Og JA, min mand ryger nogle aftner, hash, udelukkende for at kunne sove (det er der så flere personlige årsager til). JA, min mand er 'udadreagerende' (som du så 'fint' vælger at formulere det), han kan råbe og skrige, kaste med ting (og JA, nogen gange går tingene sku i stykker), når han bliver sur.. Selv min far som er et stille og roligt menneske, med temperament, kastede med værktøj som fløj gennem luften, da han mødte min papmor.. Han er sku ikke farlig og har aldrig gjort en flue for træd.. Det er ALDRIG!!!!!! gået udover mig, vores hunde eller nogle andre mennesker, når min mand er blevet hidsig.. Jo, selvfølgelig er det gået udover andre inkl mig, verbalt, men har vi ikke alle sammen hævet tonen, selv overfor den vi elsker aller mest??
Jeg synes man skal 'passe på', men at dømme andre, på så 'få' ting..
Nu er råb, skrig og kaste med ting altså ikk sundt for børn... Man behøver ikk at slå for at børn kan blive skadet..