Carina:-) skriver:
Hvorfor er det ok at opfordre til vold og udryddelse har hvis man ikke vil indordne sig under kommunisme.
Men hvis man ønsker et samfund hvor udlændinge indordner dig under danske forhold og normer er man racistisk og ja du bruger endda ordet nazist.
Jeg er ikke selv df er Men har venner er er og også venner der er el tilhængere og vi kan sjovt nok godt skelne imellem lagene .
Der er mange bløde vælgere og så er der nogen blandt andet dig der kun ser de lige veje istedet for stierne.
Der er ingen forskel på dig og en glødende df er i tilhører bare hver jeres fløj og ønsker begge et indskrænket og kontrolleret samfund.
Der findes heldigvis ikke ret mange med den skarpe kastede holdning til politik men når du selv tror at alle der stemmer df er racister må du jo også tro at alle røde er kommunister og der er heldigvis heller ikke tilfældet
Trist når politik bliver fanatisk det er lige så farligt som når religion gør.
Det er heller ikke i orden. Jeg kan godt lide ideologien, er tilhænger af den - men jeg kan også godt tænke selv (overraskelse, anybody? ). Jeg tror også at det er de færreste kristne, der lever bogstaveligt talt efter biblen. Der er også plads til ren fornuft.
Jeg tror bestemt ikke, at alle højrefløjs mennesker er racister og det har jeg aldrig hævdet. Så den må du tage i dig igen. Men hvis man stemmer på for eksempel DF som er så åbentlyst racistisk, så har jeg svært ved at forestille mig, at man ikke mere eller mindre deler de holdninger. For der er andre partier med DF's værdi grundlag som sådan, der ikke er så utroligt skrappe i forhold til flygtninge.
At jeg ønsker et indskrænket og kontrolleret samfund fordi jeg tager afstand fra blandt andet racisme og kapitalisme, det er fandeme sjovt. Åh ja, sikke da et forfærdeligt samfund det ville blive til hvis det nu skete.
Derudover er der forskel på at ønske indrettelse efter danske normer og så spærring for alle IKKE-VESTLIGE mennesker. Forskellen er stor. For alle mennesker i vesten praktiserer vel heller ikke dansk kultur. Nynazisme er jo blandt andet som sagt før, eksludering af etniske minoriteter. Hvordan er det ikke det, som Dansk Samling lowkey formår at ønske?
Jeg er ligeså kontroversiel i den anden del, ja. Det har du heller ikke set mig benægte. Men der er forskel på at tage afstand fra ting som alt sammen bunder i noget skidt fremfor at tage afstand fra for eksempel uskyldige mennesker, fordi de kommer fra et andet land.