Anonym skriver:
Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge.
HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...
Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.
Så fik jeg luft tak...
Du får det til at fremstå lidt hårdt og sat på spidsen, men når det er sagt, så forstår jeg dig godt. Tror dog der er flere der har misforstået dig lidt, og hurtigt skælder dig ud.
Tænker at gaven og hvilken værdi den har ikke er relevant her. Nogle er til dansk design, andre er ikke. Problematikken ligger jo i at give gaver, der ikke kan byttes - og det er PISSE IRRITERENDE!!!
Mange er ret uopfindsomme, når det kommer til dåbsgaver. Hvor mange Kay Bojesen aber, H C Andersen eventyrer, de små synger, sølv kors og bidegiraffer kan man lige få brug for??? Hvis man giver så traditionel en gave, synes jeg, at det er dårlig stil ikke at få byttemærke på!
Gaverne er jo heldigvis til dine børn og ikke til dig, så det er dem det skal døje med dem. Hvis du har fået flere af samme salgs synes jeg ikke det er utaknemmeligt at spørge efter en bon, da én abe må være nok
Anmeld
Citér