Hader Kay Bojesen ting!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2016

TNBC

Soonmom skriver:

Det er jo et spørgsmål om priotering,  jeg priotere luft og rum om mine børn,  fremfor kasser med diverse skrammel over det hele 

Der er de her ting der hedder vindueskarme, hylder, bogreoler m.m, hvor man kan saette de ting. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Soonmom

TNBC skriver:

Der er de her ting der hedder vindueskarme, hylder, bogreoler m.m, hvor man kan saette de ting. 

Og så er der de børn der vælter tingene ned, så de alligevel går i stykker.

Plus at man skal bruge en masse ekstra tid på at støve af, tid der går fra børnene.

Anmeld Citér

17. juni 2016

Kløver

Soonmom skriver:

Hvis vi nu siger man har/får 3-4 børn, så kan man hurtig skrape mange ting sammen, og det er ikke alle der har obevaringsplads, så jeg synes stadig det er en vildt dårlig gave, og give noget barnet MÅSKE får glæde af som teen/voksen

Vi har 4 børn og er glade for alle de ting vi harfået til ungerne 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Vi har 4 børn og er glade for alle de ting vi harfået til ungerne 

I er glade for alle de ting i har fået til ungerne??  Var pointen fra de fleste af jer, at det ikke handler om mors og fars holdning til tingene, at det er børnenes 

Men godt for jer he he

Anmeld Citér

17. juni 2016

Loa

Soonmom skriver:

Plus at man skal bruge en masse ekstra tid på at støve af, tid der går fra børnene.

Holy f en dårlig undskyldning 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

Du får det til at fremstå lidt hårdt og sat på spidsen, men når det er sagt, så forstår jeg dig godt. Tror dog der er flere der har misforstået dig lidt, og hurtigt skælder dig ud. 

Tænker at gaven og hvilken værdi den har ikke er relevant her. Nogle er til dansk design, andre er ikke. Problematikken ligger jo i at give gaver, der ikke kan byttes - og det er PISSE IRRITERENDE!!!

Mange er ret uopfindsomme, når det kommer til dåbsgaver. Hvor mange Kay Bojesen aber, H C Andersen eventyrer, de små synger, sølv kors og bidegiraffer kan man lige få brug for??? Hvis man giver så traditionel en gave, synes jeg, at det er dårlig stil ikke at få byttemærke på! 

Gaverne er jo heldigvis til dine børn og ikke til dig, så det er dem det skal døje med dem. Hvis du har fået flere af samme salgs synes jeg ikke det er utaknemmeligt at spørge efter en bon, da én abe må være nok   

Anmeld Citér

17. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Soonmom skriver:

Så læg du de ting som du kalder for skrammel i en pæn æske, så skal du kun støve låget af æsken af ( det kan ikke ta ret meget af børnenes tid). Så kan ungerne selv ta tingene frem, når de er gamle nok til at tørre støv af 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Kløver

Anonym skriver:

I er glade for alle de ting i har fået til ungerne??  Var pointen fra de fleste af jer, at det ikke handler om mors og fars holdning til tingene, at det er børnenes 

Men godt for jer he he

Ja forstået på den måde at vi er taknemmelige for alle gaver selvom vi fik feks flere sparebøsser, og nogle ting vi ikke er til, så er vi glade for de gaver folk ville give vores unger og har gemt dem så de selv kan vælge. Jeg svarede på det med dåbsrørerene ! 

Anmeld Citér

17. juni 2016

TNBC

Soonmom skriver:

Så sætter du de ting der kan gå i stykker et sted de ikke kan nå.. og seriøst, tid med børnene? Støver du af HVER dag? 

Og gør det når de sover eller lege selv? Eller lad dem hjælpe. 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Men godt for jer he he

Nej, Jeg har bestemt ikke været lige begejstret for nogle af de ting mine børn har fået, men jeg kunne alligevel ikke finde på at kalde det for skrammel og sammenligne det med det en barnedåb koster, ( det kan jo også sagtens ske i andre sammenhænge, både hos børn og voksne, hvor der er fest og gaver indblandet). Tænker at gave giveren har gjort det ud fra sin bedste mening, som jeg nok også selv har

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.