Anonym skriver:
Hvis jeg havde startet på en uddannelse for pengenes skyld, ville jeg have snydt systemet. Men jeg startede på mine uddannelser med gode intentioner om at gennemføre, hvilket jeg af flere grunde desværre gjorde.
Så nej, det er ikke det samme som at lyve sig til en diagnose for at få førtidspension.
Uanset intentioner, så er du startet på flere... Så er det vildt, at du er blevet forhindret hver gang. Og du siger, at du havde personlige årsager? Altså du kunne jo starte på en uddannelse, så burde du vel også kunne gennemføre den eller have tænkt" Hov det gik ikke første gang.. eller 2. gang? Så derfor tror jeg, at du har snydt.
Præcis som du tror, at folk lyver sig til en diagnose... (Hvilket er meget svært, da man skal igennem psykologer, læger, test og osv)
Din form for "snyd" er meget lettere... "Forhindret af personlige årsager!"Mmmm Ja.. Du er ikke engang gå igennem 5 års test og komplicerede løgne of livshistorier for at få den SU. Du kunne bare tage den..
Så ja, du er værre i mine øjne, hvis vi skal følge logikken om "retfærdighed og løgn"
Men faktisk så synes jeg rent personligt, at det er okay, du har fået den su, Uagtet om det var med intentioner om at stoppe eller ej. For du har stadig et liv, der har skulle leves og finanseres. Det er okay. 
Anmeld
Citér