Kære dig
hvor har du haft noget modvind herinde og synes jeg er synd
hvorvidt du skal søge om senabort er op til dig men du er ikke automatisk en dårlig mor fordi du er ung og har festet. Og synes flere har kastet om sig med at du bare skal få senabort, men det kan også have psykiske konsekvenser for dig.
Ligesom faren til det kommende barn ikke nødvendigvis vil være en dårlig far. Nu ved vi ikke hvad han fejler og hvorfor han er indlagt men man kan rejse sig igen. Har en god veninde som har været utrolig syg, indlagt flere gange på den lukkede, utallige gange på den åbne, og haft støtte i hjemmet, tæt på at dø flere gange af selvmordsforsøg. Hun har det godt i dag og er nu plejemor for en dreng der bor fast ved hende, og det er utrolig fantastisk hvor stor en støtte hun er for ham.
Ang alkohol er du næppe den første og fostre er som regel stærke. Der er ingen garantier men lægen vil kunne hjælpe og sende til undersøgelse, du kan bla komme til tidlig md i uge 16 og så den sene (alm) ca i uge 20-21 så tjekkes barnet ekstra grundigt for misdannelser (har jeg fået ved 2 af mine pga hjertefejl i familien)
jeg er sikker på du nok skal vokse med opgaven og blive en fantastisk mor for dit barn, at du allerede nu spørger ind og er bekymret for barnet i maven viser jo netop omsorg og at du ønsker at tage ansvar. Så stort kram til dig og ønsker dig alt det bedste og medvind på din vej
Anmeld
Citér