Hannah melissa fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2016

komodo

Bønnespire skriver:

Der er mange der mener at det ikke har nogen betydning for hvor gode forældre de er - den er jeg ikke helt enig i. Jeg skal ikke udtale mig om hvor gode de er til at give deres børn kærlighed osv, men som forældre skal og bør man kunne sætte sine egne behov til side og altid tænke på hvad der er bedst for børnene, og i denne situation ville jeg nok mene børnene var vigtigere end at tæske Renés ekskæreste... Man kan ikke undgå at børnene lider under at begge deres forældre er væk fra dem i to måneder mens de ikke kan forstå hvorfor + de har misset en af deres fødselsdage.. Ja alle kan begå fejl da vi kun er mennesker, men som mor og far bør man bare tænke længere da det ikke kun er deres eget liv det går udover, de ting de foretager sig..

Jeg er helt enig her og kunne sige set bedre selv.. Forældreskab handler nemlig om at kunne sætte egne behov til side, kan man ikke påstå de gjorde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

Fremad

Sprit25 skriver:

Jeg er enig med størstedelen af jer. Og nu hvor børnene stadig er hos dem jamen så synes jeg i den grad kommunen skal meget mere ind over. 

Jeg har dog holdningen at det er bedre aflastning og pasning end at de blev forsømt, hvilket de sikkert vil blive. Samtidig mener jeg grunden til den store er i aflastning er fordi hun har været det så længe at det ville være et svigt at rykke hende væk derfra. 

Jeg har aldrig set melissa som en dårlig mor. En usikker mor og en mor med enorme problemer og meget lille netværk, men at tæske en for derefter sige hun ikke har fortrudt det skræmmer mig lidt. Jeg håber at kommunen ser med når hun skriver sådan. 

Samtidig har jeg set i debatter, mødre, der mener melissa og rene skulle gasses ihjel. Der står jeg helt af

Det kan jeg så fortælle at det er ikke grunden til pigen stadig er i aflastning... Det er ganske enkelt fordi at mor har mere travlt med alt andet end sine børn, og har dem som vinden blæser....præcist som hendes andet barn....

Desværre kender jeg til sagen på den anden sidee af medierne også...

Anmeld Citér

29. maj 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Monski skriver:

En veninde til Hannah melissa skrev på Facebook at hun havde passet Molly hver anden weekend de sidste syv måneder inden de blev varetægtsfængslet. Det er altså fra Molly var 2 måneder. Den ældste pige er stadig i aflastning. 

Hvorfor i al verden vælger man så at få barn nummer tre? Jeg mener at hvis de var modne forældre så ville de arbejde på at få overskud til de to piger før de fik en tredje. 

SÅ enig. Hvis man ikke har overskud til det/de børn man har får man sgi da ikke flere?! Jeg bliver SÅ gal over at folk kan være så dumme og ansvarsløse 

Anmeld Citér

29. maj 2016

MysteriousAngel

SØS skriver:

SÅ enig. Hvis man ikke har overskud til det/de børn man har får man sgi da ikke flere?! Jeg bliver SÅ gal over at folk kan være så dumme og ansvarsløse 

Det er faktisk nøjagtig det samme som det program i fjernsynet med de forældre med børn med autister.

Det ene forældrepar har den mellemste i aflastning jævnligt, får taxa kørsel til ham og beklager sig over den ældste lider overlast og vupti, så er hun gravid igen.

Eimen altså.. hvorfor fanden tager man sig ikke om dem man har i forvejen! 

Anmeld Citér

29. maj 2016

loop

sscm skriver:

Det kan jeg så fortælle at det er ikke grunden til pigen stadig er i aflastning... Det er ganske enkelt fordi at mor har mere travlt med alt andet end sine børn, og har dem som vinden blæser....præcist som hendes andet barn....

Så håber jeg at Hanna Mellissa også ved hvem sscms er i virkeligheden, så hun også har mulighed for at fortælle om dig på en hjemmeside.

Anmeld Citér

29. maj 2016

Sprit25

sscm skriver:

Det var bare hvad jeg havde hørt ja okay hvis du har mere viden er det jo klart du kan udtale dig bedre 

men hvor er den viden fra. Kender du hende eller

Anmeld Citér

29. maj 2016

Fremad

loop skriver:

Så håber jeg at Hanna Mellissa også ved hvem sscms er i virkeligheden, så hun også har mulighed for at fortælle om dig på en hjemmeside.

Nu har jeg absolut ingen forpligtelse til at holde hånden over eller under hende.... 

Og hvis du mener at det er at skrive om hende, så kan alle i miles omkreds af hende jo konstatere at hun er mere uden børn end med børn.... Jeg har skam masser af skrive om hende, men det har jeg egentlig ikke i sinde af gøre... Lige som mange andre.... Og det er bestemt ikke i respekt for hende...

Og hun må hjertens gerne skrive om mig på en hjemmeside, hvis hun ellers kan finde noget at skrive om, medmindre hun skal fyre en løgn af ;-) 

Anmeld Citér

29. maj 2016

B&J

Mor og meget mere skriver:

Det har det i høj grad i mine øjne. Hvis man ikke er i stand til at kontrollere sine impulser, ikke kan håndtere sine agressioner og kan finde på at udføre grov vold over for et forsvarsløst offer - så mangler man nogle helt grundlæggende egenskaber, som er basale for at fungere som voksen og som mor. 

Hun har prioriteret sine egne behov højere end sine børns ve og vel. Længere synes jeg ikke, den er. 

Måske, men hvad så hvis man er en uansvarlig mor slår sine børn osv. Og over for alle andre er du den perfekte mor. Det er jo bare modsat men tit ikke bliver opdaget. Men jeg gider bare ikke dømme folk jeg ikke kender personligt, ingen var det d aften ud over de 3 og ingen ved 100% hvad der e sket osv. Og hvodan man de er som mor ud over det man set i tv'et. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Sprit25

sscm skriver:

Nu har jeg absolut ingen forpligtelse til at holde hånden over eller under hende.... 

Og hvis du mener at det er at skrive om hende, så kan alle i miles omkreds af hende jo konstatere at hun er mere uden børn end med børn.... Jeg har skam masser af skrive om hende, men det har jeg egentlig ikke i sinde af gøre... Lige som mange andre.... Og det er bestemt ikke i respekt for hende...

Og hun må hjertens gerne skrive om mig på en hjemmeside, hvis hun ellers kan finde noget at skrive om, medmindre hun skal fyre en løgn af ;-) 

Men ved du hvorfor? Har melissa fortalt dig alt om hendes liv? 

Anmeld Citér

29. maj 2016

A-1995

sscm skriver:

Stakkels børn..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.