Hannah melissa fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2016

EnGodMor

Hvis man mener hun burde få frataget sine børn på grund af denne her sag. 

Så syntes jeg os folk der venter barn og som ryger, drikker, bruger hårfarve, make up, tager stoffer, truer med selvmord osv osv burde få frataget deres børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Mynewlife

EnGodMor skriver:

Hvis man mener hun burde få frataget sine børn på grund af denne her sag. 

Så syntes jeg os folk der venter barn og som ryger, drikker, bruger hårfarve, make up, tager stoffer, truer med selvmord osv osv burde få frataget deres børn.

At bruge make-up og så at tæske nogen er altså ikke helt det samme 

Men stoffer og selvdestruktiv er jeg med på. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Monski

Sprit25 skriver:

Blev i onsdags sammen med hendes kæreste og far til 1 barn og den i maven idømt fængsel for groft overfald. 

Siden hen går diskussion på om de nu er egnet forældre og rigtig mange bliver faktisk, i min optik, rigtig lede. Hvad tænker I

En veninde til Hannah melissa skrev på Facebook at hun havde passet Molly hver anden weekend de sidste syv måneder inden de blev varetægtsfængslet. Det er altså fra Molly var 2 måneder. Den ældste pige er stadig i aflastning. 

Hvorfor i al verden vælger man så at få barn nummer tre? Jeg mener at hvis de var modne forældre så ville de arbejde på at få overskud til de to piger før de fik en tredje. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Rauw

Monski skriver:

En veninde til Hannah melissa skrev på Facebook at hun havde passet Molly hver anden weekend de sidste syv måneder inden de blev varetægtsfængslet. Det er altså fra Molly var 2 måneder. Den ældste pige er stadig i aflastning. 

Hvorfor i al verden vælger man så at få barn nummer tre? Jeg mener at hvis de var modne forældre så ville de arbejde på at få overskud til de to piger før de fik en tredje. 

For at score kassen og gå hjemme på barsel betalt af kommunen/staten uden at røre en finger? Bare et gæt. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

EnGodMor

At bruge make-up og så at tæske nogen er altså ikke helt det samme 

Men stoffer og selvdestruktiv er jeg med på. 

Nej det er jeg klar over, men make up indeholder kemiske ingredienser

Anmeld Citér

28. maj 2016

Aristocats

EnGodMor skriver:

Det gør vaskepulver, shampoo, sæbe, slik, hudpleje, opvaskemiddel etc. så også. Kan ikke helt se sammenligningen med at benytte sig af kemi (hvilket er RET svært at undgå) og så tæske en forsvarsløs eks kæreste. Hvis man gør sådan noget, tyder det lidt på at ens proriteter og tankemønster måske ikke er det mest hensigtsmæssige, hvorimod at benytte sig af kemi nok ikke tyder på det helt samme. 

Derimod kan jeg heller ikke se konsekvenser for ens børn ved for eksempel at bruge makeup (har aldrig hørt om nogen der døde eller blev sat i spjældet med makeup som årsagen) i sammenligning til at begå grov vold, hvor man udemærket godt ved at det sagtens kan resultere i en dom. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Benjamins'mor

EnGodMor skriver:

Det kommer da helt an på hvilken slags makeup du bruger.

Anmeld Citér

28. maj 2016

Aristocats

Og i forhold til at vente barn og benytte sig af kemi, så har jeg heller aldrig hørt om fosterskader hvor brug af makeup har været årsagen. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Bønnespire

Jeg vil nu også mene det ikke kan sammenlignes.. Ja rygning er bestemt ikke sundt for fosteret eller børnene, men det er nu ikke ulovligt, men det af man har to små børn som er afhængige af deres forældre og man så vælger at gøre sådan noget som man ved har den konsekvens at børnene skal undvære deres forældre i flere måneder, uden at ane hvorfor, det synes jeg er mere uansvarligt.. Ikke at forstår at folk vælger ar ryge under graviditeten eller i børnenes nærvær, men det kan alligevel ikke sammenlignes i mine øjne.. At tage stoffer og drikke alkohol under graviditeten eller i børnenes nærvær burde så i mine øjne også føre til fjernelse af børnene - ikke ment som at hvis man drikker en øl eller er til konfirmation og man får noget alkohol at man så ikke er egnet forældre, men mere hvis man har et misbrug.. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

EnGodMor

Aristocats skriver:

Det gør vaskepulver, shampoo, sæbe, slik, hudpleje, opvaskemiddel etc. så også. Kan ikke helt se sammenligningen med at benytte sig af kemi (hvilket er RET svært at undgå) og så tæske en forsvarsløs eks kæreste. Hvis man gør sådan noget, tyder det lidt på at ens proriteter og tankemønster måske ikke er det mest hensigtsmæssige, hvorimod at benytte sig af kemi nok ikke tyder på det helt samme. 

Derimod kan jeg heller ikke se konsekvenser for ens børn ved for eksempel at bruge makeup (har aldrig hørt om nogen der døde eller blev sat i spjældet med makeup som årsagen) i sammenligning til at begå grov vold, hvor man udemærket godt ved at det sagtens kan resultere i en dom. 

Ja det er i deodorant, shampoo, vaskepulver, make up, tandpasta osv osv osv osv

Flere af disse kemikalier sættes i forbindelse med kræft, fostermisdannelser, indlæringsvanskeligheder og andre helbredsmæssige problemer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.