EnGodMor skriver:
Ja det er i deodorant, shampoo, vaskepulver, make up, tandpasta osv osv osv osv
Flere af disse kemikalier sættes i forbindelse med kræft, fostermisdannelser, indlæringsvanskeligheder og andre helbredsmæssige problemer.
Så du børstede ikke tænder i tandpasta, brugte ikke shampoo eller vaskepulver eller vaskede op i opvaskemiddel og du brugte heller ikke deodorant, nogen form for hudpleje eller makeup etc. nogensinde i din graviditet(er)?
Jeg vil godt nok sige props til det menneske, der har undgået ALT der på nogen måder kan vise sig at være skadelige under en graviditet, for det må godt nok være et stort stykke arbejde, nærmest grænsende til det umulige.
Jeg tror på, at ingen er "uskyldige" i den forstand. Der er kemikalier i ALT, også det vi spiser og drikker.
Derudover synes jeg også sammenligningen imellem at gøre brug af helt almindelige hverdagsting som for eksempel makeup, creme, tandpasta, vaskepulver og så at overfalde og tæske et menneske er underlig eller i hvert fald urealistisk. Hvordan kan det overhovedet være på bølgelængde?
Jeg synes at sammenligne de to ting går ud til det ekstreme, hvor det ikke længere er konstruktivt fordi man kan køre den ud i uendeligheder. Er folk så også uansvarlige hvis de benytter sig af diverse light produkter hvilket indeholder aspartame?
Jeg tror det er langt de færreste der kan sige sig uskyldige for at have brugt eller benyttet sig af noget der KAN være skadeligt og jeg har svært ved at se hvordan vold og så at tage deodorant på viser samme tegn på et uansvarligt og dybt foruroligende tankemønster i det hele taget?
Anmeld
Citér