Hannah melissa fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.178 visninger
50 svar
187 synes godt om
28. maj 2016

Sprit25

Blev i onsdags sammen med hendes kæreste og far til 1 barn og den i maven idømt fængsel for groft overfald. 

Siden hen går diskussion på om de nu er egnet forældre og rigtig mange bliver faktisk, i min optik, rigtig lede. Hvad tænker I

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Mynewlife

Ærligt tænker jeg at hun burde få taget hendes børn. Hendes ældste var tvangsfjernet i starten (eller på et tidspunkt..).. Hvordan kan man så gøre sådan noget, når man ved der er risiko for det igen. Samtidig er den ældste stadig i aflastning nogen gange. Det vil sige de holder måske mere øje med hende. Men synes ikke synes hun egner sig som mor.. 

(kender mere til hende end bare tv.)

Anmeld Citér

28. maj 2016

Carina:-)

Jeg tænker at når man kan finde på at lade sin lille baby passe af en tilfældig person fundet på facebook imens man er på ferie og bagefter kvæle en anden kvinde til hun skider i bukserne så er man i min verden ikke kompetent nok til at have ansvar for 3 små børn.

Bare den gang hun lod Molly passe af en totalt fremmed kvinde som hun havde fundet på facebook  imens de selv var på ferie  havde jeg ondt i maven over hvor ligeglad og skødesløs hun virker til at være med sine børns ve og vel

Og så kommer den her sag hvor voldelige og afstumpet både hun og Rene er så er det ubegribeligt at de børn ikke er hastefjernet. 

Ja jeg er en af dem der mener at hendes ældste aldrig skulle være hjemgivet og håber Viborg kommune er deres ansvar bevist og gør noget aktivt for de uskyldige i den sag - Børnene. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

B&J

Bare fordi de har være dumme og gjord noget. Møg dumt jamen det har ikke noget med at gøre om man er gode eller dårlige forældre 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Bønnespire

Der er mange der mener at det ikke har nogen betydning for hvor gode forældre de er - den er jeg ikke helt enig i. Jeg skal ikke udtale mig om hvor gode de er til at give deres børn kærlighed osv, men som forældre skal og bør man kunne sætte sine egne behov til side og altid tænke på hvad der er bedst for børnene, og i denne situation ville jeg nok mene børnene var vigtigere end at tæske Renés ekskæreste... Man kan ikke undgå at børnene lider under at begge deres forældre er væk fra dem i to måneder mens de ikke kan forstå hvorfor + de har misset en af deres fødselsdage.. Ja alle kan begå fejl da vi kun er mennesker, men som mor og far bør man bare tænke længere da det ikke kun er deres eget liv det går udover, de ting de foretager sig..

Anmeld Citér

28. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
B&J skriver:

Bare fordi de har være dumme og gjord noget. Møg dumt jamen det har ikke noget med at gøre om man er gode eller dårlige forældre 

Det har det i høj grad i mine øjne. Hvis man ikke er i stand til at kontrollere sine impulser, ikke kan håndtere sine agressioner og kan finde på at udføre grov vold over for et forsvarsløst offer - så mangler man nogle helt grundlæggende egenskaber, som er basale for at fungere som voksen og som mor. 

Hun har prioriteret sine egne behov højere end sine børns ve og vel. Længere synes jeg ikke, den er. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

sne190810

Er der nogle som kan linke til noget information omkring hele sagen? 

Er helt nysgerrig nu, har fulgt med i DUM og lidt udover på sidelinien. Jeg har dog været lidt off siden hen, og kan høre jeg trænger til en god gedigen update 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Fremad

sne190810 skriver:

Er helt nysgerrig nu, har fulgt med i DUM og lidt udover på sidelinien. Jeg har dog været lidt off siden hen, og kan høre jeg trænger til en god gedigen update 

der er masser på realityportalen.dk  os skrifter fra retsagen..

Anmeld Citér

28. maj 2016

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Jeg tænker at når man kan finde på at lade sin lille baby passe af en tilfældig person fundet på facebook imens man er på ferie og bagefter kvæle en anden kvinde til hun skider i bukserne så er man i min verden ikke kompetent nok til at have ansvar for 3 små børn.

Bare den gang hun lod Molly passe af en totalt fremmed kvinde som hun havde fundet på facebook  imens de selv var på ferie  havde jeg ondt i maven over hvor ligeglad og skødesløs hun virker til at være med sine børns ve og vel

Og så kommer den her sag hvor voldelige og afstumpet både hun og Rene er så er det ubegribeligt at de børn ikke er hastefjernet. 

Ja jeg er en af dem der mener at hendes ældste aldrig skulle være hjemgivet og håber Viborg kommune er deres ansvar bevist og gør noget aktivt for de uskyldige i den sag - Børnene. 

Det med kvælning og afføring kunne de ikke bevise, og "offerets" historie hang ikke sammen derfor blev de ikke dømt for den del. 

Jeg synes man skal passe lidt på med at dømme, for hun kan sagtens have bygget mere på end der faktisk skete. De to har haft en lang historie og de har begge været utroligt meget jaloux på hinanden. 

Omvendt så er jeg 100% enig i at det er uansvarligt og jeg synes det er til grin at de fik lov at gå fri lige efter dommen, bare fordi de har siddet varetægtsfængslet i 2 mdr. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Benjamins'mor

sne190810 skriver:

http://realityportalen.dk/rcarticle/hannah-melissa-retten-foelg-sagen-her-dommen/

Her kan du følge retssagen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.