Læs her allesammen! Ang. hvor man må skrive og ikke skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

qp

Herre gud de damer.... der er absolut ingen grund til, at gøre dette til et problem. Som mange af jeg skriver er det nok de færreste der skriver i grupper de ikke tilhører - Dutte skrev en rosende kommentar til en person der undskyldte overfor sin gruppe, mere var der sgu ik i det.
Igen... problemet er ikke større end i gør det til! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hi hi hi det så jeg lige da jeg trykket send   Meget flov Diana Der skal have nye briller 

Hehe.... Du er måske lige væltet ud af sengen....

Anmeld

28. september 2009

qp

lonemus skriver:

Sikke dog nogle hidsige debatter "Anonym" altid laver...der sidder helt sikkert en kvinde/mand bag og gnider sig i sine små hænder lige nu...hvorfor bliver alle så provokeret af disse indlæg??

Slap af tøser, det er mandag morgen, en ny uge er begyndt - lad os få lidt fred på siden her...tror mest af alle stakkels Henrik trænger til lidt arbejdsro...

Super god dag til alle

Well... de er så hidsige som man gør dem til!

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Hehe.... Du er måske lige væltet ud af sengen....

Nej desværre gid jeg kunne bruge det som undskyldning jeg læste simpelt hen ikke dit svar rigtig   Og det undskylder jeg meget for det var sgu ikke fær hi hi. 

Knus

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nej desværre gid jeg kunne bruge det som undskyldning jeg læste simpelt hen ikke dit svar rigtig   Og det undskylder jeg meget for det var sgu ikke fær hi hi. 

Knus

Det er helt i orden... Det skal du ikke tænke på mere.... :O) 

Anmeld

28. september 2009

Mormilla

heaven skriver:

I min verden er alle velkomne alle steder...

Jannie

Helt enig!

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Det er helt i orden... Det skal du ikke tænke på mere.... :O) 

Det var godt   Nu vil jeg lave noget mad til Lucas tror snart han vågner. 
Du må have en rigtig god dag 

Hov lige et spørgsmål synes du ikke selv det kunne være fedt at få lukket vores gruppe? Så den kunne bruges lidt mere privat hvis du forstå hvad jeg mener?

Kram

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det var godt   Nu vil jeg lave noget mad til Lucas tror snart han vågner. 
Du må have en rigtig god dag 

Hov lige et spørgsmål synes du ikke selv det kunne være fedt at få lukket vores gruppe? Så den kunne bruges lidt mere privat hvis du forstå hvad jeg mener?

Kram

Jo det kunne være fedt... Henrik ville lige tage idéen til sig og tænke over det...
så vi kan kun vente og se hvordan kommer til at blive...

Fortsat god dag til dig... :O) 

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Der har været megen snak om hvorvidt det er ok at man skriver beskeder i grupper som man fx ikke "høre til i".
Og der er nogle der virkelig straks er fremme og får folk til at føle sig uønsket, også selvom de kun skriver en sød kommentar og ikke som sådan blander sig. Hvad mener i om det? Er det okay at skrive i alle de kategorier man vil? Eller er der en eller anden uskreven regel om hvor man må og ikke må skrive?

altså jeg skriver hvor jeg lige synes jeg har noget konstruktivt at sige....

Anmeld

28. september 2009

cille22

jeg syntes at det er dejligt at alle forum er åbne, det kan jo være at man har et spørgsmål som man kan få besvaret i en anden gruppe end sin egen.

syntes det er ærgeligt hvis der skal lukkes af, så det kun er de udvalgte der har adgang, så kan man vel skrive privat på face, msn osv.´eller poste privat.

Hilsen cecilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.