Læs her allesammen! Ang. hvor man må skrive og ikke skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

N&J

Mødregrupperne er jo netop opdelt -nogen i måneder og andre i kvartaler...

Ja jeg ved godt at mødregrupperne er "opdelte", men jeg har altså mere set på dem som en mulighed for at skrive med andre om har børn på samme stadie, ikke som en udelukkelse af alle andre... men det er jo bare sådan jeg opfatter det...

Vil lige tilføje min egen smiley.. ;O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Ansemusen

Hmm... forstår slet ikke alle disse problemer! For mig at se er det enormt småligt at man ikke synes folk udenfor en terminsgruppe (som senere bliver til en mødregruppe når man har født) må skrive der også! På Min-mave.dk er der da flere som skriver i andre mødregrupper, fx. for at ønske tillykke eller give et svar på et spørgsmål, som de måske ved mere om, fordi de selv er længere henne eller allerede har født! Der er sjovt nok ingen sure mine men altid god stemning udfra hvad jeg har oplevet! Det kunne vi lære noget af herinde

Come on tøser, skal vi virkelig diskutere bare for at diskutere? Hvad går der af jer ved at nogle lige kommer på besøg i mødregruppen engang imellem?

Anmeld

28. september 2009

Miamaja

LotteGabriella skriver:

Kan ikke se hvorfor man skal udlukkes fra grupper, bare fordi man måske ikke lige direkte har relationer til gruppen!!!

Det er sgu da et frit land og vi har ytringsfrihed

Jeg skriver i hvert fald selv hvor jeg har lyst

enig..

Anmeld

28. september 2009

anna-jonas

Ansemusen skriver:

Hmm... forstår slet ikke alle disse problemer! For mig at se er det enormt småligt at man ikke synes folk udenfor en terminsgruppe (som senere bliver til en mødregruppe når man har født) må skrive der også! På Min-mave.dk er der da flere som skriver i andre mødregrupper, fx. for at ønske tillykke eller give et svar på et spørgsmål, som de måske ved mere om, fordi de selv er længere henne eller allerede har født! Der er sjovt nok ingen sure mine men altid god stemning udfra hvad jeg har oplevet! Det kunne vi lære noget af herinde

Come on tøser, skal vi virkelig diskutere bare for at diskutere? Hvad går der af jer ved at nogle lige kommer på besøg i mødregruppen engang imellem?

ENIG!!! Får sommetider indtrykket af, at der væves rundt i ord og holdninger, så man bliver helt rundtosset. *G*

Anmeld

28. september 2009

Mikkelmusen

For mit vedkommende er det ikke noget problem at andre kigger ind i de mødregrupper jeg er i. Heller ikke at de skriver i dem.

Det her handler om en enkelt tråd, hvor jeg ved vi er flere der synes det var upassende at der blev skrevet af andre end os fra selve gruppen. Det var os der blev holdt for nar og os der skulle modtage undskyldningen. Så jeg kan ikke se nogen grund til at andre skal blande sig i netop den tråd. Sket er sket og det kan ikke gøres om. Jeg er i hvertfald kommet videre.

Endnu en gang, så er det én tråd vi snakker om. Der er ingen grund til at tolke det som at alle andre ikke må kigge i vores gruppe. For sådan er der vist allerede flere der har opfattet det. 

Nå, jeg håber i forstår pointen, for jeg er vist blevet lidt rodet og træt. Sov godt piger

Anmeld

28. september 2009

Becks

Hej alle...

Det er saa mig der har undskyldt i den omtalte traad i en af moedregrupperne...

Jeg selv synes ogsaa, at man maa skrive hvor man har lyst til, men i lige netop det indlaeg, (undskyld mit sprog) Rager det bare ikke andre...
Det er en ting imellem mig og juli-gruppen, som jeg er rigtig ked af, der igen bliver rippet op i...
Jeg punker ikke nogle for at have skrevet i den traad, har selv snakket med personerne, men igen det rager ikke nogle.. Mange vil maaske saa mene at jeg burde have skrevet privat til alle inde i gruppen - Men jeg havde ligesaa meget brug for at goere det offentligt til DEN GRUPPE, saa de kan se jeg mener det, og igen saa er der satme mange indmeldt i den gruppe og det er ikke alle som har vaeret involveret...

Taenk jer om hvor i svarer inden I svarer!!! Og nej, jeg giver ingen nogen over nakken med dette her indlaeg!!!!

Beck!!

Anmeld

29. september 2009

qp

Beck skriver:

Hej alle...

Jeg selv synes ogsaa, at man maa skrive hvor man har lyst til, men i lige netop det indlaeg, (undskyld mit sprog) Rager det bare ikke andre...
Det er en ting imellem mig og juli-gruppen, som jeg er rigtig ked af, der igen bliver rippet op i...
Jeg punker ikke nogle for at have skrevet i den traad, har selv snakket med personerne, men igen det rager ikke nogle.. Mange vil maaske saa mene at jeg burde have skrevet privat til alle inde i gruppen - Men jeg havde ligesaa meget brug for at goere det offentligt til DEN GRUPPE, saa de kan se jeg mener det, og igen saa er der satme mange indmeldt i den gruppe og det er ikke alle som har vaeret involveret...

Taenk jer om hvor i svarer inden I svarer!!! Og nej, jeg giver ingen nogen over nakken med dette her indlaeg!!!!

Beck!!

Nu ved jeg ikke hvad din situation er/ har været mht den gruppe og jeg er egentlig også ligeglad med hvad det handler om men der er da ikke nogen har har spurgt ind til hvad det drejede sig om? Du blev rost for en undskyldning og andet var der jo ikke i det. Du burde da være glad for, at der er nogen der giver dig et "klap på skulderen", det er jo en positiv ting som nu er blevet omformet til en negativ ting. Jeg tror seriøst jeg ville ryste på hovedet hvis jeg var den der havde givet ros hvorefter jeg skulle hakkes ned for, at snage osv osv....  Og det er da ok, at man ikke ønsker andre skal skrive i gruppens tråd men så kan man da for fanden sige det på en ordentlig måde fremfor, at personen nærmest bliver mobbet ud af tråden.

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Det var godt   Nu vil jeg lave noget mad til Lucas tror snart han vågner. 
Du må have en rigtig god dag 

Hov lige et spørgsmål synes du ikke selv det kunne være fedt at få lukket vores gruppe? Så den kunne bruges lidt mere privat hvis du forstå hvad jeg mener?

Kram

Hvis vores gruppe bliver låst kan jeg ikke skrive i den mere   Jeg er kvartal 2

Anmeld

29. september 2009

Helle30

Beck skriver:

Hej alle...

Beck!!

Mere og mere hatten af for dig Beck. Jeg giver dig ret i, at det dér var en sag mellem os -  ingen andre.
Jeg har ingen forbehold ift. hvor der skrives af hvem - bortset lige fra denne sag.

kh.

Anmeld

29. september 2009

Tut

Beck skriver:

Hej alle...

Beck!!

Godt Beck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.