Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver:Der har været megen snak om hvorvidt det er ok at man skriver beskeder i grupper som man fx ikke "høre til i". Og der er nogle der virkelig straks er fremme og får folk til at føle sig uønsket, også selvom de kun skriver en sød kommentar og ikke som sådan blander sig. Hvad mener i om det? Er det okay at skrive i alle de kategorier man vil? Eller er der en eller anden uskreven regel om hvor man må og ikke må skrive?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver:Men står jo at hunne ikke har noget at gøre derinde og de vil gerne have det skal gøres så det kun er dem fra juli, men er jo andre derinde derinde der ikker derfra.
linemus skriver:Fordi hun er gået et par dage over tid og har født i august, men har fuldt juli gennem graviditeten. Ganske enkelt.
Diana... skriver:Kan man ikke få låst mødregrupperne? Nu hvor der er nogen som ikke bryder sig om at man er der inde?
suanne85 skriver:Er en god ide. Men tror du ikke det kræver mere end man lige regner med.
Dutte84 skriver:Er forslået.... Utroligt der skal tværes sådan i det...
Diana... skriver:Det ved jeg ikke Men jeg synes det ville være en god ide. Jeg ved det da selv fra min egne mødre gruppe her inde at jeg synes det ville være rart?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128