Læs her allesammen! Ang. hvor man må skrive og ikke skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Barbamama

Anonym skriver:

Der har været megen snak om hvorvidt det er ok at man skriver beskeder i grupper som man fx ikke "høre til i".
Og der er nogle der virkelig straks er fremme og får folk til at føle sig uønsket, også selvom de kun skriver en sød kommentar og ikke som sådan blander sig. Hvad mener i om det? Er det okay at skrive i alle de kategorier man vil? Eller er der en eller anden uskreven regel om hvor man må og ikke må skrive?

Selvfølgelig må man da skrive i alle kategorier. Det synes jeg da. Kan man overhovedet se hvilke grupper folk er med i? Altså jeg er med i 4 grupper, men kan da godt finde på at tage en runde og læse i de forskellige og så svare på en tråd jeg lige falder over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

lonemus

Sikke dog nogle hidsige debatter "Anonym" altid laver...der sidder helt sikkert en kvinde/mand bag og gnider sig i sine små hænder lige nu...hvorfor bliver alle så provokeret af disse indlæg??

Slap af tøser, det er mandag morgen, en ny uge er begyndt - lad os få lidt fred på siden her...tror mest af alle stakkels Henrik trænger til lidt arbejdsro...

Super god dag til alle

Anmeld

28. september 2009

linemus

suanne85 skriver:

Men står jo at hunne ikke har noget at gøre derinde og de vil gerne have det skal gøres så det kun er dem fra juli, men er jo andre derinde derinde der ikker derfra.

Fordi hun er gået et par dage over tid og har født i august, men har fuldt juli gennem graviditeten. Ganske enkelt. 

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

linemus skriver:

Fordi hun er gået et par dage over tid og har født i august, men har fuldt juli gennem graviditeten. Ganske enkelt. 

Ja enkelt for dem der ved det  så nu er det også enkelt for mig

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Kan man ikke få låst mødregrupperne? Nu hvor der er nogen som ikke bryder sig om at man er der inde?

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Kan man ikke få låst mødregrupperne? Nu hvor der er nogen som ikke bryder sig om at man er der inde?

Er en god ide. Men tror du ikke det kræver mere end man lige regner med.

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

Er forslået.... Utroligt der skal tværes sådan i det...

Anmeld

28. september 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Er en god ide. Men tror du ikke det kræver mere end man lige regner med.

Det ved jeg ikke   Men jeg synes det ville være en god ide. Jeg ved det da selv fra min egne mødre gruppe her inde at jeg synes det ville være rart?

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Er forslået.... Utroligt der skal tværes sådan i det...

Tværes i hvad?

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Det ved jeg ikke   Men jeg synes det ville være en god ide. Jeg ved det da selv fra min egne mødre gruppe her inde at jeg synes det ville være rart?

Oki. er bare intet aktivitet i denjeg er i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.