Læs her allesammen! Ang. hvor man må skrive og ikke skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

mariamiss6

hovsa, den var sådan set ikke rettet på dig qp.... kun lige det med situationsfornemmelser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

linemus

Der er jo ingen lukkede grupper, så folk kan skrive lige, hvor de har lyst. Jeg synes dog, man skal holde godt øje med (især efter den nye forside er kommet), hvilket forum, man er inde i, for man kan komme til at træde nogle kraftigt over tæerne ved at svare på et simpelt spørgsmål fx under Infertilitet, hvor spørgsmålene jo selvfølgelig er rettet mod andre ligesindede og ikke folk, der har let ved at få børn. Så hold lige øje med, hvor I er, inden I svarer.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at svare i andres mødregrupper, med mindre jeg havde et svar, der virkelig kunne hjælpe nogen. Ville føle jeg trængte mig på et sted, jeg ikke hører til.

- Line 

Anmeld

28. september 2009

ivfmarie

mariamiss6 skriver:

Jeg synes satme godt nok det kan være svært at finde den rette fornemmeles for situationen frem nogen gange, på et forum....

Man kan jo kun se folks ord, ikke høre dem, eller læse folks humør ud fra deres kropssprog.... det er altså svært nogen gange synes jeg.... Og jeg synes heller ikke der er nogen grund til at skælde dutte ud, hun har jo intet gjort, andet end at rose en anden bruger, og er det nu også forkert....

Skal man virkelig spørge om lov, før man foretager sig noget som helst på et debatfourm.....

Come on tøser, her er sgu nødt til at være plads til alle (undtagen pædofile, og fake-profiler )

Du har fat i det rigtige her.. og netop derfor er den omtalte tråd én der vækker trælse minder i Juligruppen, og derfor vil vi gerne have den tråd for os selv, tak...

Det her svarer til at man kommer forbi en kirkegård hvor der foregår en begravelse, og smutter ind og kondolerer en vildt fremmed. Det er sikkert velment, men aldeles upassende!

Selvom man har en holdning til et emne, så er der altså bare nogen gange man beholder den for sig selv - det er simpelthen ganske almindelig høflighed og pli!

Marie - der gerne vil have fred på Juli.. Hvis jeg vil se mudderkastning og tøsefight - så tar jeg ti minutter på øffen!

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Nu  kan jeg så sige at det nok ikke var ondt ment at dutte gjorde det, og vil også sige at det er jo ikke lukket, jeg læser da goså hvor jeg lyster.

Og så skulle jeg da lige ind og se hvad det hele handlede om og kan se at folk spørger Henrik om mødre grupper kan lukkes for til os andre. Så er det så her det der undre mig kommer frem. At en der er der inde siger at hun så vil ryge ud af den gruppe da hun ikke høre til der... Hmm nogle må andre må ikke.
Bare lige en tanke fra mig

Anmeld

28. september 2009

ivfmarie

suanne85 skriver:

Nu  kan jeg så sige at det nok ikke var ondt ment at dutte gjorde det, og vil også sige at det er jo ikke lukket, jeg læser da goså hvor jeg lyster.

Og så skulle jeg da lige ind og se hvad det hele handlede om og kan se at folk spørger Henrik om mødre grupper kan lukkes for til os andre. Så er det så her det der undre mig kommer frem. At en der er der inde siger at hun så vil ryge ud af den gruppe da hun ikke høre til der... Hmm nogle må andre må ikke.
Bare lige en tanke fra mig

Jeg tror ikke det er et ønske at siden skal lukkes... vi kunne bare godt tænke os at der udvises lidt pli.. og at folk (det gælder alle - også juli) tænker sig lidt om inden man svarer i et indlæg - ganske som Linemus tidligere har svaret i denne tråd.

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Man har vel lov at være alle steder det et åbent forum. Men jeg personligt går ikke ind og skriver i andres mødre gruppe da jeg synes det er deres. Jo engang har jag skrevet i kvartal 2 2009 fordi der var en der havet lagt en slags annonce der inde Og det var den eneste grund til at hun havet lavet en profil så det synes jeg lige var lidt sjovt den var blevet smidt der inde.

Kram Diana

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

ivfmarie skriver:

Jeg tror ikke det er et ønske at siden skal lukkes... vi kunne bare godt tænke os at der udvises lidt pli.. og at folk (det gælder alle - også juli) tænker sig lidt om inden man svarer i et indlæg - ganske som Linemus tidligere har svaret i denne tråd.

Ja ved det godt men hvorfor ikke bare inorere athun har skrevet der så og lade hende der har startet det sige hvis det ik er oki. Men hver sin mening self.
Men står jo at hunne ikke har noget at gøre derinde og de vil gerne have det skal gøres så det kun er dem fra juli, men er jo andre derinde derinde der ikker derfra.

Jeg vil nok bare have ladet som ingenting da der intet ondt er i det hunskriver, kunne forstå hvis hun var begyndt at blande sig og spørge ind til tingene som hun undskylder for.

Tror pointen i det hun skriver er at det er stort at undskylde over for så mange mennesker og det kræver en del at gøre det, ikke andet. JEg kan godt se det søde i det  men nok bare mig så hehe

Anmeld

28. september 2009

Tut

Hold nu kæft for en hønsegård denne side er blevet!

Hvorfor skal noget der er sket i en gruppe hives op til "afstemning" i ordet er frit, ej come on altså.

Lad det dog ligge og kom videre!

Anmeld

28. september 2009

malou

Tja.... egentlig har man vel lov til at skrive hvor man nu har lyst.... ellers ville der jo være en spærre på de "forbudte" steder... men når det så er sagt så bruger jeg jo altså ikke min tid på at gå ind og lurer i f.eks juli gruppen... hvorfor skulle jeg dog det... eller for den sags skyld om tvillinger og ting der ikke konkret vedrører mig. Så kan jeg jo sidde her døgnet rundt og blive minus klogere på ting der slet ikke har med mig at gøre....- så ergo synes jeg at man må skrive hvor man vil... men derfor behøver man jo ikke sætte sine fodspor alle vegne...

knus malou

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Der har været megen snak om hvorvidt det er ok at man skriver beskeder i grupper som man fx ikke "høre til i".
Og der er nogle der virkelig straks er fremme og får folk til at føle sig uønsket, også selvom de kun skriver en sød kommentar og ikke som sådan blander sig. Hvad mener i om det? Er det okay at skrive i alle de kategorier man vil? Eller er der en eller anden uskreven regel om hvor man må og ikke må skrive?

Kan ikke se hvorfor man skal udlukkes fra grupper, bare fordi man måske ikke lige direkte har relationer til gruppen!!!

Det er sgu da et frit land og vi har ytringsfrihed

Jeg skriver i hvert fald selv hvor jeg har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.