Dutte84 skriver:
Jeg har vel lov til at rose hende, for at hun står med en undskyldning... For hvad, behøver jeg jo ikke og vide...
Ved du hvad, der synes jeg du har helt ret......

Der er ingen lukkede grupper, og grunden til de ikke er lukkede, er fordi de er åbne for ALLE.... Hvis ikke alle skulle have lov at skrive i alle grupper, så ville for eksempel navlestrengen jo være en lukket gruppe, og det er den ikke, fordi folk skal have lov at læse med på hele forummet (i hvert fald endnu). Og det synes jeg er fint nok. Hvis man vil holde noget privat, må man jo skrive privat.
jeg synes ikke man kan forlange, at folk skal holde sig væk fra diverse grupper, bare fordi de ikke er "ægte" medlemmer af gruppen. I hvert fald ikke så længe hele iden står åben for alle....
Og jeg synes heller ikke man kan tillade sig at skælde Dute ud, for at give et skulderklap til nogen, og endda slet ikke hvis hun ikke en gang spørger ind til sagen...
Jeg synes tværtimod det er flot at Dutte giver en positiv respons, på en der siger undskyld, især når hun ikke engang kender til sagen...
Anmeld