Læs her allesammen! Ang. hvor man må skrive og ikke skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.620 visninger
91 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Anonym trådstarter

Der har været megen snak om hvorvidt det er ok at man skriver beskeder i grupper som man fx ikke "høre til i".
Og der er nogle der virkelig straks er fremme og får folk til at føle sig uønsket, også selvom de kun skriver en sød kommentar og ikke som sådan blander sig. Hvad mener i om det? Er det okay at skrive i alle de kategorier man vil? Eller er der en eller anden uskreven regel om hvor man må og ikke må skrive?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Pige2009

Der har været megen snak om hvorvidt det er ok at man skriver beskeder i grupper som man fx ikke "høre til i".
Og der er nogle der virkelig straks er fremme og får folk til at føle sig uønsket, også selvom de kun skriver en sød kommentar og ikke som sådan blander sig. Hvad mener i om det? Er det okay at skrive i alle de kategorier man vil? Eller er der en eller anden uskreven regel om hvor man må og ikke må skrive?

I min optik må og bør alle skrive hvor som helst på siden de lige lyster!  

Anmeld

27. september 2009

heaven

I min verden er alle velkomne alle steder...

Jannie

Anmeld

27. september 2009

Mira0911

Og denne tråd er rettet mod mig - fordi jeg skrev i Juli gruppen 07 - jeg roste Beck for, at hun kom med en undskyldning - Hvad det handler om - Rager ikke mig...

Jeg skriver hvor jeg har lyst og det er et debat forum...
Så man må skrive hvor man lyster...

Anmeld

28. september 2009

oo

jeg tænker ikke videre over det, hverken fra min egen side eller fra andres. men ja...jeg skriver kun i de grupper der er synlige på forsiden og der er der også nogle grupper der af gode grunde slet ikke har min interesse

Anmeld

28. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

- Hvad det handler om - Rager ikke mig...

Dutte dog?

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Dutte dog?

Jeg har vel lov til at rose hende, for at hun står med en undskyldning... For hvad, behøver jeg jo ikke og vide...

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Jeg har slet ikke overvejet at der skulle være grupper/emner hvor jeg ikke 'hørte til' og som jeg ikke måtte skrive i. Så nej, synes ikke man kan sige, at man skal holde sig væk, hvis man fx. ikke hører til kategorien 'familie med mange børn' eller hvad den nu hedder, osv.

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Og denne tråd er rettet mod mig - fordi jeg skrev i Juli gruppen 07 - jeg roste Beck for, at hun kom med en undskyldning - Hvad det handler om - Rager ikke mig...

Jeg skriver hvor jeg har lyst og det er et debat forum...
Så man må skrive hvor man lyster...

den var slet ikke rettet på dig Ditte. Jeg er derimod helt enig med dig i at man bør må have lov at skrive hvor man vil. ligemeget om det er en såkaldt mødregruppe, en der handler om fertilitetsbehandling, en der handler om at prøve at få børn (hvor mange som ER gravide jo tit skriver, hvilket de andre naturligvis ikke har noget imod)..... det er da latterligt hvis man ikke må skrive hvor man vil!

Anmeld

28. september 2009

mariamiss6

Dutte84 skriver:

Jeg har vel lov til at rose hende, for at hun står med en undskyldning... For hvad, behøver jeg jo ikke og vide...

Ved du hvad, der synes jeg du har helt ret......

Der er ingen lukkede grupper, og grunden til de ikke er lukkede, er fordi de er åbne for ALLE.... Hvis ikke alle skulle have lov at skrive i alle grupper, så ville for eksempel navlestrengen jo være en lukket gruppe, og det er den ikke, fordi folk skal have lov at læse med på hele forummet (i hvert fald endnu). Og det synes jeg er fint nok. Hvis man vil holde noget privat, må man jo skrive privat.

jeg synes ikke man kan forlange, at folk skal holde sig væk fra diverse grupper, bare fordi de ikke er "ægte" medlemmer af gruppen. I hvert fald ikke så længe hele iden står åben for alle....

Og jeg synes heller ikke man kan tillade sig at skælde Dute ud, for at give et skulderklap til nogen, og endda slet ikke hvis hun ikke en gang spørger ind til sagen...
Jeg synes tværtimod det er flot at Dutte giver en positiv respons, på en der siger undskyld, især når hun ikke engang kender til sagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.