Jeg er selv en af dem som på et tidspunkt blandede mig inde på juli-gruppen, fordi der altid var sådan dejlig gang i den og fordi de altid giver hinanden gode og konstruktive svar, men jeg har ikke et barn der er født i juli07 -desværre!! Så jeg har absolut ikke noget at gøre derinde.. Lurer dog stadig i ny og nå og er der et indlæg som jeg synes jeg har et godt svar til, så skriver jeg personligt til vedkommende...
Nu er jeg selv i en dejlig mødregruppe herinde, selvom den er noget stille.. Men vi kender hinanden på godt og ondt, da vi har fulgtes i ca 4 år efterhånden, så jeg må være ærlig og erkende at jeg godt kan forstå at juli07 gruppen var træt af min indblanden dengang og andres indblanden.. For sådan set er det juli mødrene de skriver til ligesom jeg skriver til august06 mødrene -ellers kunne jeg jo bare have skrevet indlægget på oef..
Henrik kan da ikke lukke grupperne, så det kun er forældre til børn i pågældende md der kan skrive.. Vi har f.eks en i vores gruppe, der gik over tid og først fødte i september og skulle hun pludselig udelukkes fordi vi er nogen der ikke kan respektere at grupperne er til mødre med børn i den pågældende månede..
Dette lyder vist mere sur end der er meningen.. Men pointen er vel bare at har man ikke et barn i pågældende gruppe, så har man intet at gøre der, hvorfor ellers oprette mødregrupper??

Anja -der bestemt selv skal feje for egen dør
Anmeld