Læs her allesammen! Ang. hvor man må skrive og ikke skrive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Jeg har vel lov til at rose hende, for at hun står med en undskyldning... For hvad, behøver jeg jo ikke og vide...

Hehe... jeg aner ikke hvad det handler om, synes bare det var sjovt, at se de ord komme fra dig... hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Mie A

Jeg synes at det er ret underligt når folk smider et indlæg i en mødregruppe, som de på ingen måde hører ind under... Hvordan endte de lige der

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Hehe... jeg aner ikke hvad det handler om, synes bare det var sjovt, at se de ord komme fra dig... hehe.

Okey...

Anmeld

28. september 2009

FrkT

Hmm.... jeg vil absolut også mene, at alle må skrive hvor de har lyst! Som Maria siger; "der er ingen lukkede grupper", og det er der da en grund til. Er enig med Dutte84 i at det er en debatside, og det er jo det vi gør - at debattere. Hvis du kun må skrive i halvdelen af kategorierne, hvorfor så i det hele taget have den anden halvdel? Kan virkelig ikke se hvorfor folk skulle have ondt i røven over hvor andre skriver!

Anmeld

28. september 2009

qp

Søde mennesker.... se her: I kan skrive hvor i vil her inde så længe i respekterer hinanden samt hinandens grænser - der findes ingen regler om hvor man ikke må skrive.

Anmeld

28. september 2009

Louise mortil4

qp skriver:

Søde mennesker.... se her: I kan skrive hvor i vil her inde så længe i respekterer hinanden samt hinandens grænser - der findes ingen regler om hvor man ikke må skrive.

du skriver det selv, respekter hinanden samt hinandens grænser, hvis den gruppe man går ind i ikke ønsker folk der ikke ved hva indlæget går ud på kommer ind og blander sig, så har man vel overskredet deres grænser??  Det forventes vel egentlig også at folk her inde har lidt situations fornemmelse selv??

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

mortil4 skriver:

du skriver det selv, respekter hinanden samt hinandens grænser, hvis den gruppe man går ind i ikke ønsker folk der ikke ved hva indlæget går ud på kommer ind og blander sig, så har man vel overskredet deres grænser??  Det forventes vel egentlig også at folk her inde har lidt situations fornemmelse selv??

man hvad giver DIG ret til at bestemme at vedkommende ikke må skrive i den pågældende gruppe/tråd?

Anmeld

28. september 2009

Louise mortil4

Anonym skriver:

man hvad giver DIG ret til at bestemme at vedkommende ikke må skrive i den pågældende gruppe/tråd?

ingen, men hvis de fleste i gruppen er fælles om den mening, så er der vel noget om at man er forkert på den.

Nu går jeg i seng, gidder ikke sidde og diskutere dette emne mere idag, vi er jo heldigvis i vores gode ret til at være enige hvis vi er det eller uenige hvis det er det vi er. Tror heller ikke vi kommer nærmere at være enige alligevel.

Godnat de damer

Anmeld

28. september 2009

qp

Jeg tror ikke man kan forvente, at folk har situationsfornemmelse - men det er da ønskværdigt alle steder hvor man færdes.
Hvis man opretter en gruppe i et offentligt forum har alle og enhver da ret til, at skrive i den medmindre gruppen bliver låst? 
Og ja jeg ved godt hvad du mener når du skriver som du gør - men problemet er ikke større end hvad i gør det til!

Anmeld

28. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Jeg tror ikke man kan forvente, at folk har situationsfornemmelse - men det er da ønskværdigt alle steder hvor man færdes.
Hvis man opretter en gruppe i et offentligt forum har alle og enhver da ret til, at skrive i den medmindre gruppen bliver låst? 
Og ja jeg ved godt hvad du mener når du skriver som du gør - men problemet er ikke større end hvad i gør det til!

Jeg synes satme godt nok det kan være svært at finde den rette fornemmeles for situationen frem nogen gange, på et forum....

Man kan jo kun se folks ord, ikke høre dem, eller læse folks humør ud fra deres kropssprog.... det er altså svært nogen gange synes jeg.... Og jeg synes heller ikke der er nogen grund til at skælde dutte ud, hun har jo intet gjort, andet end at rose en anden bruger, og er det nu også forkert....

Skal man virkelig spørge om lov, før man foretager sig noget som helst på et debatfourm.....

Come on tøser, her er sgu nødt til at være plads til alle (undtagen pædofile, og fake-profiler )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.