Anonym skriver:
Er rigtigt ked af at høre om din situation.. Det er virkelig strenge at skulle stå alene og at være nødt til at slippe alle de drømme. Jeg håber du kan komme videre, selvom jeg kan forstå at det må være vildt svært nu 
Men synes virkelig (efter at have læst kommentarer også) han lyder som en stor egoist..
det lyder som om han bare vil feste og hygge sig og så bare smider ansvaret fra sig som han selv har valgt. Tænk hvis du gjorde det samme og din datter var helt alene? Det er da slet ikke ok! Man skal selvfølgelig ikke tvinge nogen til at blive i et forhold, de ikke ønsker at være i, men det lyder lidt som om han fester hele tiden, får sin søvn og kommer og går som han har lyst mens du står med de søvnløse nætter, de beskidte bleer og ensomheden.. Og det er meget egoistisk at sætte sig selv så meget først - så har han åbenbart ikke meget til overs for dig og jeres familie - fødselsreaktion eller ej! Havde min kæreste gjort det samme havde jeg været lige så ulykkelig, men han havde tilmed fået en kæmpe lussing og en stor del i barnets opvækst, eller ingenting. Han skulle sku ikke have lov at gøre som han havde lyst.. Han kan sku ikke bare komme og gå som om han ikke har et ansvar. Men det er bare min mening og det er uden at kende hele situationen. Men hvor blev jeg vred da jeg havde læst en masse af dine kommentarer og forstår ikke du lader ham køre dig sådan rundt i manegen..
Det er self en meget meget vanskelig situation, du står i, og forstår at du ønsker faren til dit barn tilbage.. Men 3,5 måned med den opførsel virker som længe. Og dermed som et valg, han har taget og som nok ikke pludselig skifter..
Jeg håber ikke jeg har stødt nogen for meget med min kommentar, men jeg bliver bare så vred når en far svigter sin familie for at "løbe hornene af sig"!! Det er i min optik slet slet ikke okay! Jeg håber virkelig det er en fødselsreaktion og at han kan få hjælp til at bearbejde det en dag.. Og så håber jeg ts kan komme videre en dag (allerbedst hvis din eks fik noget hjælp og kom tilbage som årets far, lad os håbe derpå..)
Jeg ved godt det er noget tid siden jeg startede tråden, men er jo alene og derfor har jeg ikke nået ind og svare.
Ja det er bare så vildt hårdt. Og det bliver bare ikke nemmere :-(
Nej. Det ville være forfærdeligt hvis vi alle bare kunne smide det ansvar så nemt som nogen mænd bare gør. Han smider alt fra sig og ser hende jo kun når han lige har tid.
Jamen det er præcis det han gør og han gav ikke forholdet en chance. Overhovedet. Han gjorde faktisk intet. Og jeg anede intet. Han kan slet ikke se eller forstå, at det han har gjort overhovedet kan gøre ondt. Han er fuldstændig ansvarsløs og blind. Ja. Ville ønske jeg kunne være mere hård, men jeg elsker jo ham og er for sød af mig. Ja det er jeg også bange for at det ikke gør
Og det kan jeg bare ikke komme mig over.
Det virker ikke som om han nogensinde kunne finde på at søge hjælp. Han forstår jo ikke han har gjort noget galt. Men håber jeg også. For det fortjener både min datter og jeg
Tak for din kommentar.
Anmeld
Citér