Anonym skriver:
Min mand var mig utro, da jeg ventede mig dog ikke en affære. Men jeg kan godt fortælle dig, at jeg er rigtig glad for, at jeg ikke vidste noget, da jeg havde en hård graviditet og også kolikbarn bagefter. Hvis jeg havde fået det af vide som højgravid eller lige efter fødslen, så havde det udslettet mig fuldstændigt.
I dag er vi stadig sammen og jeg er glad for at vores barns fødsel blev et godt minde uanset udfaldet.
Hvis du fortæller hende noget, så sørg for, at I er noget familie, der kan støtte op om hende det næste halve år eller vent til hun er ovenpå og evt amning veletableret.
Det er bare også en af tingene der gør det rigtig svært for mig at holde informationen tilbage. At det netop ikke er en engangs forstilling men noget som har stået på igennem et års tid og det at han stadig gør det. Samtidig har jeg ikke lyst til at hun skal risikere at ligge der under sin fødsel og samtidig være i sorg.
Det gør mig dog også ondt at så meget af familien ved det, men at hun samtidig selv er intetanende.
Anmeld
Citér