Viden om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Abracadabra

loop skriver:

Hvorfor fortæller hendes søster det ikke? Det er jo hende, der har taget ham på fersk gerning.

Jeg forstår ikke hvorfor det er dig som kusine, der skal fortælle det.

Han boller jo med begge søstre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Abracadabra skriver:

Hvad? Er det ikke søsteren der har taget ham i det?

Anmeld Citér

17. maj 2016

loop

Abracadabra skriver:

Han er sin kæreste utro. Kærestens søster tager ham på fersk gerning. Sådan forstod jeg det.

Derfor synes jeg søsteren burde være den der fortæller det(hvis det skal fortælles), da hun er i tættere familie end en kusine.

Anmeld Citér

17. maj 2016

Dorthe1986

loop skriver:

Han er sin kæreste utro. Kærestens søster tager ham på fersk gerning. Sådan forstod jeg det.

Derfor synes jeg søsteren burde være den der fortæller det(hvis det skal fortælles), da hun er i tættere familie end en kusine.

nej det er søsteren til hende han boller, der har opdaget dem. Ikke søsteren til kæresten det går ud over.

Anmeld Citér

17. maj 2016

MorDk

At være utro er et VALG man tager! DET SKER IKKE BARE.... (i min verden) Så plat! 

Anmeld Citér

17. maj 2016

loop

Dorthe1986 skriver:

nej det er søsteren til hende han boller, der har opdaget dem. Ikke søsteren til kæresten det går ud over.

Okay. Det kan godt være du har ret der Jeg er i hvert fald en anelse forvirret. Hun skrev "hendes" søster, og for mig henførte "hendes" til søsteren.

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand var mig utro, da jeg ventede mig dog ikke en affære. Men jeg kan godt fortælle dig, at jeg er rigtig glad for, at jeg ikke vidste noget, da jeg havde en hård graviditet og også kolikbarn bagefter. Hvis jeg havde fået det af vide som højgravid eller lige efter fødslen, så havde det udslettet mig fuldstændigt.

I dag er vi stadig sammen og jeg er glad for at vores barns fødsel blev et godt minde uanset udfaldet.

Hvis du fortæller hende noget, så sørg for, at I er noget familie, der kan støtte op om hende det næste halve år eller vent til hun er ovenpå og evt amning veletableret.

Det er bare også en af tingene der gør det rigtig svært for mig at holde informationen tilbage. At det netop ikke er en engangs forstilling men noget som har stået på igennem et års tid og det at han stadig gør det. Samtidig har jeg ikke lyst til at hun skal risikere at ligge der under sin fødsel og samtidig være i sorg.

Det gør mig dog også ondt at så meget af familien ved det, men at hun samtidig selv er intetanende. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Men problemet er jo her er det ikke et enkeltstående tilfælde det ville jo være noget nemmere at tilgive her har han været utro et helt år!  

Og forstår dig udemærket min pige på 6 mdr nu er næsten først lige stoppet med at skrige og det er vildt hårdt 

Men jeg syntes det er virkelig synd vis hun skal fortsætte i troen om han er tro vis det var mig ville jeg helt vide det inden fødslen og vis det var mig med den viden havde jeg ringet til min kusine og fortalt hende det og så ellers været der for hende bag efter 

Der er ingen tvivl om at jeg gerne vil være der for hende ligemeget hvilken beslutning hun vælger at tage ud fra de informationer.

Er bare så meget i tvivl om hvornår jeg skal fortælle hende det i forhold til at skåne hende mest muligt.

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nej de er ikke søstre.

Min kusine lad os kalde hende A er forlovet med hendes fyr B.

B knalder en pige C. C's søster D er hende der har afsløret dem. 

Lidt indviklet.

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er simpelthen så indviklet. Min kusine A er forlovet med en mand B.

B knalder en anden kvinde C. C's søster er hende der har afsløret dem.

altså er min kusine og hende der har afsløret dem ikke søstre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.