Viden om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.552 visninger
60 svar
133 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej, jeg er blevet gjort bekendt med at min kusines forlovede er hende utro. Min kusine er højgravid og kan føde hvert øjeblik det skulle være.

Hvad ville i gøre hvis det var jer der havde fået den information ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Marts<3

Anonym skriver:

Hej, jeg er blevet gjort bekendt med at min kusines forlovede er hende utro. Min kusine er højgravid og kan føde hvert øjeblik det skulle være.

Virkelig en ærgelig viden og besidde... 

Men havde kontaktet ham og sagt, at hvis ikke selv han siger det, så ville du afsløre det. Sådan ting bør komme fra klaphatten selv.  

Det burde være sit livs lykke og snart mor og kone. Men hun fortjener og vide hvor kæmpe en spasser hun er sammen med... Også selvom det kan ændre hendes liv forevigt.. 

Held og lykke.. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville fortælle det. Ville aldrig tilgive min kusine, hvis hun lå inde med den viden og ikke delte den med mig.

Anmeld Citér

16. maj 2016

Fremad

Jeg havde som andre kontaktet manden og sagt fik denne ene chance for at fortælle sandheden, ellers skulle jeg nok....

Rigtigt trist i sådan en situation med et lille liv, der kommer til verden lige om lidt.... Men ville virkelig føle mig til gin og ført bag lyset hvis folk vidste det og lod som ingenting 

Anmeld Citér

16. maj 2016

mija

Havde helt klart taget fat i sv*net, og fortalt om min viden, og givet ham det ultimatum, at enten skulle han fortælle det, ellers gjorde jeg det!

Ville aldrig i min vildeste fantasi holde sådan noget hemmeligt, det er ens familie vi snakker om!!

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville først og fremmest undersøge om der var hold i den info der var kommet omkring det. 

Nogle gange har andre det med at skal lave ravage i et andet forhold. 

Så inden jeg ville gå til kusines forlovede og straks beskylde ham for noget, som måske ikke er sandt, så ville jeg selv gå omveje, og undersøg om der var hold i det jeg havde fået afvide. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

migxher

Jeg tænker at det lidt kommer an på hvordan  han har været utro. Har haft haft en affære, eller var det en bommert der kun skete den ene gang.

Hvis det bare var en engangs ting som han fortryder meget er jeg faktisk ikke sikker på at jeg selv ville vide det hvis det var mig.

jeg tænker måske at nævne for manden at du har hørt sådan og sådan og synes at han skal mande sig op og få styr på sit forhold og få arbejdet med det der nu skal arbejdes med. Når nu de snart står overfor deres livs største forandring.

og så synes jeg også at man skal passe på med de der anklager som man hører fra en, som måske selv har hørt det fra en anden, eller tror at han/hun har set noget og drager konklusion ud fra det osv. En fjer kan hurtigt blive til 10 høns. Og ting kan ret hurtigt misforstås og gå tabt når det løber mellem folk.

Anmeld Citér

16. maj 2016

Soonmom

Det kan da være total ligemeget om det var en engangsting eller gentagende gange.
Hun skal self. have det at vide så svinet kan ryge på røv og albuer.

Sig til ham at enten siger du det eller også gør han selv

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Virkelig en ærgelig viden og besidde... 

Men havde kontaktet ham og sagt, at hvis ikke selv han siger det, så ville du afsløre det. Sådan ting bør komme fra klaphatten selv.  

Det burde være sit livs lykke og snart mor og kone. Men hun fortjener og vide hvor kæmpe en spasser hun er sammen med... Også selvom det kan ændre hendes liv forevigt.. 

Held og lykke.. 

Jeg har det bare svært med at skulle tage fat i ham da jeg ikke rigtig kender ham eller ved hvordan at han vil reagere efterfølgende. Han er en virkelig stor fyr. 

Men ja, det havde helt sikker været bedst hvis at det havde været ham selv der fortalte det.

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg ville fortælle det. Ville aldrig tilgive min kusine, hvis hun lå inde med den viden og ikke delte den med mig.

Jeg tænker også at jeg næsten bliver nød til at fortælle hende det på et tidspunkt. For var det mig selv der stod i hendes situation og det kom frem at min kusine vidste det, men ikke havde fortalt det, så ville jeg blive rigtig ked af det. 

Jeg påtænker dog at vente til hun har født.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.