Viden om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Av for den da.

Jeg bliver helt ked af det, på din kusines vegne

Men ved du om det var en enkelt gang han var utro, eller om det er noget der sker ofte?

Det har stået på igennem et års tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Bella&Lina skriver:

Du skal sige det til hende, og du skal gøre det inden hun føder...... Det er mit klare råd. Forstil dig lige og ha født jeres ønske barn, og BUM, så skal du tage stilling til at din mand har en affære.... Nej, så hellere hun ved det inden hun føder, så hun kan koncentrere sig om hendes nye rolle som mor, og fokusere på hendes nyfødte uden pludselige store og alvorlige omvæltninger og uden og skulle bruge krudt på at tage stilling til sådan en alvorlig ting. Held og lykke og stakkels din kusine 

Jeg tænker bare om jeg siger det nu eller venter lidt så vil det ramme hende i en tid som nybagt mor. Hun havde termin i søndags. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Den tror jeg du misforstod 

Kvinden som han dusker,  det er hendes søster der har afsløret dem ved et tilfælde 

Præcis, tak. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

GrønStjerne

Jeg er enig med anden kommentar. Sig det nu, inden hun føder.

Den tid får man kun en gang, og hvis det var mig ville jeg hellere vide det før, end få minderne "smittet" med at han bare gik og var et svin og jeg ingenting vidste...

Det er en lortesituation, men jeg vil også til hver en tid sige det. Jeg ville have meget svært ved at tilgive hvis andre vidste det og ikke sagde det til mig..

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Du skal selvfølgelig skynde dig at fortælle din kusine om din viden. At sidde med en nyfødt og få den besked er meget værre. Ligeledes vil det være FRYGTELIGT for hende bagefter at vide at den støttende mand hun oplevede den største lykke med (fødslen) i virkeligheden er en klaphat udover alle grænser. 

Men tænker selv hvis at jeg fortæller hende det i dag, så kommer det til at påvirke hende i den første tid som mor alligevel plus under hendes fødsel. Hun havde termin i søndags. ��

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Jeg er enig med anden kommentar. Sig det nu, inden hun føder.

Den tid får man kun en gang, og hvis det var mig ville jeg hellere vide det før, end få minderne "smittet" med at han bare gik og var et svin og jeg ingenting vidste...

Det er en lortesituation, men jeg vil også til hver en tid sige det. Jeg ville have meget svært ved at tilgive hvis andre vidste det og ikke sagde det til mig..

Jeg tænker bare at det også vil komme til at ødelægge hele fødselen for hende. Hun får muligvis ingen tid til lige at komme sig da hun havde termin i søndags. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

GrønStjerne

Anonym skriver:

Jeg tænker bare at det også vil komme til at ødelægge hele fødselen for hende. Hun får muligvis ingen tid til lige at komme sig da hun havde termin i søndags. 

Ja, og det er som sagt en lortesituation. Det er bare meget svært at vide hvad hun ville ønske sig i den situation. Om hun helst vil vide det, eller hun helst vil være fri.

Hvis du kan sidde med din viden i en måned eller sådan noget kan det også være det er det bedste for hende, men hvis det var mig ville jeg som sagt helst vide det..

Anmeld Citér

17. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Men tænker selv hvis at jeg fortæller hende det i dag, så kommer det til at påvirke hende i den første tid som mor alligevel plus under hendes fødsel. Hun havde termin i søndags. ��

Men så ved hun det da i det mindste og tænker ikke tilbage på fødslen om hendes mand mon var ved hende dagen før at hendes mand var en løjner  men stod og lod som ingen ting da deres barn blev født  osv. 

Lige meget hvad vil det gøre ondt men så længe hun ikke står med en nyfødt har hun i det mindste en chance for at tænke over tingene 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Men så ved hun det da i det mindste og tænker ikke tilbage på fødslen om hendes mand mon var ved hende dagen før at hendes mand var en løjner  men stod og lod som ingen ting da deres barn blev født  osv. 

Lige meget hvad vil det gøre ondt men så længe hun ikke står med en nyfødt har hun i det mindste en chance for at tænke over tingene 

Så hvis det var dig der var i hendes situation, så ville du hellere risikere at ligge alene under fødslen, lige have modtaget "nyheden" om at manden til dit kommende barn har dusket med en anden kvinde igennem et år.

Samtidig med at du ville skulle tage stilling til hvor dig og dit nyfødte barn skulle tage hen efter udskrivelsen fra sygehuset. Om han skulle tilgives og du ville tage hjem i jeres fælles hus hvor i det sidste halve års tid havde gået sammen og indrettet børneværelse osv. eller om du ville komme videre i dit liv og rykke teltpælene op. 

Jeg synes virkelig det er svært at finde ud af hvad der er det rigtige i denne situation. Da jeg kun ønsker det bedste for hende. Jeg kan ikke finde ud af hvis jeg fortalte hende det nu om det så ville være mere mit behov fremfor hendes.

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Ja, og det er som sagt en lortesituation. Det er bare meget svært at vide hvad hun ville ønske sig i den situation. Om hun helst vil vide det, eller hun helst vil være fri.

Hvis du kan sidde med din viden i en måned eller sådan noget kan det også være det er det bedste for hende, men hvis det var mig ville jeg som sagt helst vide det..

Jeg synes virkelig det er svært at finde ud af hvad der er det rigtige at gøre i denne situation. Ønsker kun det bedste for hende.

Kan ikke finde ud af om det at fortælle hende det nu, ville være mere mit behov fremfor hendes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.