anna111 skriver:
Men så ved hun det da i det mindste og tænker ikke tilbage på fødslen om hendes mand mon var ved hende dagen før at hendes mand var en løjner men stod og lod som ingen ting da deres barn blev født osv.
Lige meget hvad vil det gøre ondt men så længe hun ikke står med en nyfødt har hun i det mindste en chance for at tænke over tingene
Så hvis det var dig der var i hendes situation, så ville du hellere risikere at ligge alene under fødslen, lige have modtaget "nyheden" om at manden til dit kommende barn har dusket med en anden kvinde igennem et år.
Samtidig med at du ville skulle tage stilling til hvor dig og dit nyfødte barn skulle tage hen efter udskrivelsen fra sygehuset. Om han skulle tilgives og du ville tage hjem i jeres fælles hus hvor i det sidste halve års tid havde gået sammen og indrettet børneværelse osv. eller om du ville komme videre i dit liv og rykke teltpælene op.
Jeg synes virkelig det er svært at finde ud af hvad der er det rigtige i denne situation. Da jeg kun ønsker det bedste for hende. Jeg kan ikke finde ud af hvis jeg fortalte hende det nu om det så ville være mere mit behov fremfor hendes.
Anmeld
Citér