Viden om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Jeg havde som andre kontaktet manden og sagt fik denne ene chance for at fortælle sandheden, ellers skulle jeg nok....

Rigtigt trist i sådan en situation med et lille liv, der kommer til verden lige om lidt.... Men ville virkelig føle mig til gin og ført bag lyset hvis folk vidste det og lod som ingenting 

Ved bare ikke helt hvordan at jeg vil have det med at kontakte hendes mand. Jeg kender ham ikke rigtigt og han er virkelig stor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville først og fremmest undersøge om der var hold i den info der var kommet omkring det. 

Nogle gange har andre det med at skal lave ravage i et andet forhold. 

Så inden jeg ville gå til kusines forlovede og straks beskylde ham for noget, som måske ikke er sandt, så ville jeg selv gå omveje, og undersøg om der var hold i det jeg havde fået afvide. 

Jeg ved bare ikke helt hvordan at jeg skal undersøge det yderligere. Pigen han er utro med, hendes egen søster har afsløret dem. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg tænker at det lidt kommer an på hvordan  han har været utro. Har haft haft en affære, eller var det en bommert der kun skete den ene gang.

Hvis det bare var en engangs ting som han fortryder meget er jeg faktisk ikke sikker på at jeg selv ville vide det hvis det var mig.

jeg tænker måske at nævne for manden at du har hørt sådan og sådan og synes at han skal mande sig op og få styr på sit forhold og få arbejdet med det der nu skal arbejdes med. Når nu de snart står overfor deres livs største forandring.

og så synes jeg også at man skal passe på med de der anklager som man hører fra en, som måske selv har hørt det fra en anden, eller tror at han/hun har set noget og drager konklusion ud fra det osv. En fjer kan hurtigt blive til 10 høns. Og ting kan ret hurtigt misforstås og gå tabt når det løber mellem folk.

Det er noget der har stået på igennem en længere periode ca. Et års tid.

Pigen han er utro med, hendes søster har afsløret dem ved et tilfælde.

Anmeld Citér

16. maj 2016

migxher

Anonym skriver:

Okay. Så ville jeg virkelig ikke tøve med at selv fortælle kvinden det. En mand der kan have en så Lang affære har jo tydeligvis ikke selv tænkt sig at sige det. Og det fortjener hun sgu at få af vide. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved bare ikke helt hvordan at jeg skal undersøge det yderligere. Pigen han er utro med, hendes egen søster har afsløret dem. 

Av for den da.

Jeg bliver helt ked af det, på din kusines vegne

Men ved du om det var en enkelt gang han var utro, eller om det er noget der sker ofte?

Anmeld Citér

17. maj 2016

Bella&Lina

Anonym skriver:

Jeg tænker også at jeg næsten bliver nød til at fortælle hende det på et tidspunkt. For var det mig selv der stod i hendes situation og det kom frem at min kusine vidste det, men ikke havde fortalt det, så ville jeg blive rigtig ked af det. 

Jeg påtænker dog at vente til hun har født.

Du skal sige det til hende, og du skal gøre det inden hun føder...... Det er mit klare råd. Forstil dig lige og ha født jeres ønske barn, og BUM, så skal du tage stilling til at din mand har en affære.... Nej, så hellere hun ved det inden hun føder, så hun kan koncentrere sig om hendes nye rolle som mor, og fokusere på hendes nyfødte uden pludselige store og alvorlige omvæltninger og uden og skulle bruge krudt på at tage stilling til sådan en alvorlig ting. Held og lykke og stakkels din kusine 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Patriark

Anonym skriver:

Så han er utro med din kusine? Altså din kusines søster?

Anmeld Citér

17. maj 2016

Lilotte87

Du skal selvfølgelig skynde dig at fortælle din kusine om din viden. At sidde med en nyfødt og få den besked er meget værre. Ligeledes vil det være FRYGTELIGT for hende bagefter at vide at den støttende mand hun oplevede den største lykke med (fødslen) i virkeligheden er en klaphat udover alle grænser. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

FruStolpe

Patriark skriver:

Så han er utro med din kusine? Altså din kusines søster?

Den tror jeg du misforstod 

Kvinden som han dusker,  det er hendes søster der har afsløret dem ved et tilfælde 

Anmeld Citér

17. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vil osse sige du skal sige det til hende inden hun føder da det er hårdt nok at skulle vende sig til at have en nyfødt og så pluselig skulle forholde sig til manden er utro det kan osse påvirke babyen at Mor er ked af det da babyen ville kunne mærke det selv om hun måske prøver at skjule det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.