Men problemet er jo her er det ikke et enkeltstående tilfælde det ville jo være noget nemmere at tilgive her har han været utro et helt år!
Og forstår dig udemærket min pige på 6 mdr nu er næsten først lige stoppet med at skrige og det er vildt hårdt
Men jeg syntes det er virkelig synd vis hun skal fortsætte i troen om han er tro vis det var mig ville jeg helt vide det inden fødslen og vis det var mig med den viden havde jeg ringet til min kusine og fortalt hende det og så ellers været der for hende bag efter
Selvfølgelig er der den detalje til forskel, men pointen er jo også, at hans utroskab tilsyneladende har varet længe i forvejen. Så er det ligegyldigt, om hun lever med det en måned mere. Jeg ville iøvrigt have reageret på samme måde, uanset længden af utroskab, men nok ikke være blevet, hvis det havde varet så længe. Men vi ved jo ikke, hvor længe eller noget andet i denne sag. Tænker stadig at man skal gøre, hvad man kan for at skåne hende og det ufødte barn, som fortjener en god start. Lad hende have lidt støtte ved sin side og få hvilet ud og etablere amning, før man vælter hendes verden. Det er jo en stor sorg, som ødelægger den store lykke, som hun sidder i.
Da jeg fandt ud af det, sov jeg ikke i en måned i træk og var dybt ulykkelig og ude af stand til at tage beslutninger. Heldigvis var min baby da 8 måneder.
Anmeld
Citér