Er ved at rode mig ud på dybt vand tror jeg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Men så må du jo gøre op med dig selv hvor din moralske grænse er .

Utroskab  er ødelæggende for den uskyldige parts selvværd og jeg kan ikke finde nogen undskyldning for hvornår utroskab er i orden.

Jeg ville personligt bede ham om at få styr på sit forhold inden vi gik videre. 

Og er han mand nok til at knalde andre kvinder er han vel også mand nok til at være åben over for sin partner om det.

Har gjort op med mig selv at jeg ikk gør det. Kan ikk byde hende det på nogen måder selvom jeg ikk kender hende. Men opdages det vil jeg ikk være skyld i at ødelægge hende mentalt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

Carina:-)

Enig i den første del af dit indlæg. Det er hvad det er.

Men din sidste sætning... Den dér indstilling til kvinders seksualitet er bare SÅ fordomsfuld og helt off. "Dusketrunten der står stand-by". Come on! Det er 2016 det her, ikke middelalderen hvor letlevende kvinder blev brændt som hekse.

Hun har adskillige gange i tråden understreget at hun IKKE er interesseret i et forhold til manden. Hun vil bare gerne knalde ham fordi det er god sex.

Har du nogensinde hørt udtrykket slutshaming? Ellers slå det op, og find et billede af dig selv under beskrivelsen.

Og dusketrunte er bare et andet ord for elskerinde men det er måske også middelalderligt  og fordomsfuldt at bruge det ord?

Anmeld Citér

16. april 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Har gjort op med mig selv at jeg ikk gør det. Kan ikk byde hende det på nogen måder selvom jeg ikk kender hende. Men opdages det vil jeg ikk være skyld i at ødelægge hende mentalt. 

God beslutning.

Så kan det jo være han tager det seriøst og tager snakken med sin kæreste -

For vil han det lige så meget som dig burde det jo også sige ham at han må rydde op for at få dig. 

Og ja kender godt til det at være tiltrukket helt vildt af en anden person. 

Men kender også til det at være den forsmåede part 

Og det gør at jeg aldrig ( eller det regner jeg ikke med ) ville kunne finde på at udsætte en anden for utroskab . 

Uforpligtende sex skal alle involverede være enige om også dem der ikke er med i sengen . 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

God beslutning.

Så kan det jo være han tager det seriøst og tager snakken med sin kæreste -

For vil han det lige så meget som dig burde det jo også sige ham at han må rydde op for at få dig. 

Og ja kender godt til det at være tiltrukket helt vildt af en anden person. 

Men kender også til det at være den forsmåede part 

Og det gør at jeg aldrig ( eller det regner jeg ikke med ) ville kunne finde på at udsætte en anden for utroskab . 

Uforpligtende sex skal alle involverede være enige om også dem der ikke er med i sengen . 

Ellers er der ikke noget at gøre ved det. Det er jo heldigvis ikke en forelskelse og en følelsesmæssig længsel efter ham. 

Så det er jo ikke et tab i den forstand. Men havde brug for lige at høre andre sige "bak ud" selvom jeg jo godt selv vidste at det var den rette beslutning. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Helt enig. Det er ikke dit problem, meeen pas nu på dig selv (: At du ikke går hen og får følelser ind i det. Fordi det er jo slet ikke sikkert at han vil mere med dig end sex og ballade. Så du skal nok lige overveje hvad du gerne vil have ud af det, inden du går ind i det. 

Nu har jeg taget beslutningen at det ikk skal ske så jeg ikk er med til at ødelægge en anden kvinde mentalt. 

Men var ikke i tvivl om hvad jeg ville have ud af det med ham. Sex og intet andet. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg synes det er under lavmålet at knalde en mand der er i et forhold hvis man som ts godt ved manden er i et forhold

Aner ikke hvorfor du tilsidesætter det med hekse der blev brændt på bålet og letlevende kvinder?

Hvor læser du at jeg synes hun er letlevende?

At have uforpligtende sex er ikke det samme som utroskab- 

Og det mener jeg heller ikke selv jeg har skrevet-

Jeg svarede på hendes indlæg inden hun flere gange havde tilkendegivet at hun kun ville sex - Og kun at ville sex er ok hvis alle parter er indforstået med det- men det går jeg ikke udfra ts  tildligere elsker er derfor mit svar. "Alm" uforpligtnede sex hvor begge parter er frie er der vist ingen og heller ikke mig der opponere imod. 

Men at gide at stå i baggrunden og vente på at en mand gider en når han holder "fri" fra familien det mener jeg er en nedværdigende situation at stille sig selv i.

Og mhs til at skulle slå ting op du mener jeg er - beklager det plan gider jeg slet ikke ned på så vælger at ignorere at du nok lige blev provokeret :) 

Synes nu nok jeg gjorde det klart allerede i første indlæg at det kun var sex forhold og ikke andet. Men pyt nu med det. Har fået nogle gode brugbare råd fra dig og andre og det er jeg taknemmelig for. 

Anmeld Citér

16. april 2016

migxher

Anonym skriver:

Nu har jeg taget beslutningen at det ikk skal ske så jeg ikk er med til at ødelægge en anden kvinde mentalt. 

Men var ikke i tvivl om hvad jeg ville have ud af det med ham. Sex og intet andet. 

Okay sex kan man jo heldigvis også få så mange andre steder.

Anmeld Citér

16. april 2016

modesty

Og dusketrunte er bare et andet ord for elskerinde men det er måske også middelalderligt  og fordomsfuldt at bruge det ord?

Perker er også bare et andet ord for indvandrer. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Okay sex kan man jo heldigvis også få så mange andre steder.

Ja da. Men det er det der med at det er sex med ham som før og ikke en ny man skal lærer at kende 

Anmeld Citér

16. april 2016

modesty

Jeg synes det er under lavmålet at knalde en mand der er i et forhold hvis man som ts godt ved manden er i et forhold

Aner ikke hvorfor du tilsidesætter det med hekse der blev brændt på bålet og letlevende kvinder?

Hvor læser du at jeg synes hun er letlevende?

At have uforpligtende sex er ikke det samme som utroskab- 

Og det mener jeg heller ikke selv jeg har skrevet-

Jeg svarede på hendes indlæg inden hun flere gange havde tilkendegivet at hun kun ville sex - Og kun at ville sex er ok hvis alle parter er indforstået med det- men det går jeg ikke udfra ts  tildligere elsker er derfor mit svar. "Alm" uforpligtnede sex hvor begge parter er frie er der vist ingen og heller ikke mig der opponere imod. 

Men at gide at stå i baggrunden og vente på at en mand gider en når han holder "fri" fra familien det mener jeg er en nedværdigende situation at stille sig selv i.

Og mhs til at skulle slå ting op du mener jeg er - beklager det plan gider jeg slet ikke ned på så vælger at ignorere at du nok lige blev provokeret  

Det er helt fair at du synes at det er under lavmålet, men det undskylder ikke din formulering.

Og derudover er det totalt irrelevant hvad du mener er en nedværdigende situation at sætte sig selv i. Hvad der betyder noget er hvad personen i situationen mener. 

Lad mig lige understrege at jeg ikke blev provokeret af din holdning til at knalde utro mænd (det har jeg gjort én gang for 16 år siden og jeg gør det aldrig igen - for min egen skyld) - jeg blev provokeret af din ordlyd og den seksuelle stigmatisering som følger med den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.